Seizure Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 En som ikke liker George W. Bush fyrer løs: Nah.. Jeg vedder på at Bush innerst inne brenner for: 1. Utrydding av alle verdens sosialister (En global avrettning aktivert av Bushs private antisosialistfjernkontroll). 2. Generell lemlesting av Kofi Annan 3. Atomvåpenprøvesprengning på Fn-Bygningen. Dette er ting som hr. Cunt (heldigvis) ikke kommer til å få gjennomført, før hans presidentregime er slutt i løpet av høsten. Dette resulterer jo i at Bush heller ikke fikk gjennomført det han brant for, og jeg trekker da konklusjonen Bush=Hitler! En frekking: For å hjelpe deg anbefaler jeg følgende tiltak: 1. Avbestill abonnementet på klassekampen. 2. Avbestill Le Monde eller hva den franske avisen heter 3. Bort med skylappene, du kan ikke bare se det du selv vil se 4. Meld deg ut av SU, det er ikke in lenger. 5. De har god latte andre steder enn på Cafe Internationalen 6. Blitzhuset er på kant med loven, finn et annet sted og kanskje nye venner. 7. Donald Duck-versjonen av hva en president kan stemmer ikke. Det å trekke en konklusjon med "Bush =Hitler" er temlig skummelt trukket. Det at et menneske kan påstå noe slikt gjør meg kvalm. Vennligst modérer utsagnet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Enig i at det er tåpelige utsagn, men ser ikke at det derved kvalifiserer til å bli oppfattet som et gullkorn. Lenke til kommentar
Seizure Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Enig i at det er tåpelige utsagn, men ser ikke at det derved kvalifiserer til å bli oppfattet som et gullkorn. hehe Ja, jeg fyrte den av 3 om natta, da var den ganske morsom siden jeg var overtrøtt Hvordan sletter man? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Enig i at det er tåpelige utsagn, men ser ikke at det derved kvalifiserer til å bli oppfattet som et gullkorn. hehe Ja, jeg fyrte den av 3 om natta, da var den ganske morsom siden jeg var overtrøtt Hvordan sletter man? Bruk redigerknappen nederst på postrammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå