Zense Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Har bestemt meg for å få kjøpt ny psu etter at den begynte å lage skumle lyder :/ Link til post her hvis du vil vite mere. Specs: Dell Dimesion 9200 Hovedkort:Dell et-eller-annet BTX tydligvis Skjermkort: Geforce 7950 Gx2 (Dualcore Gpu) Foreløpig Psu:Dell 375WATT N375P-00 0K8956 BTX... Cpu: Intel Duo 2.4ghz HDD: 1x WD Raptor 170GB 10k rpm, 1x WD et-eller-annet 300GB(tror jeg) 7500rpm OS: Windows Xp Proffesional RAM:2GB DDR2 Har ikke så mye peiling om psu så hvis noen kunne ha hjulpet meg med dette hadde jeg blitt veldig takknemelig. Forresten, det er vel ikke forskjellige størrelser på psu'ene? Sånn i forhold til hva slags hovedkort du har osv. slik som det er til andre ting som cpu og gpu. Trenger muligens hjelp til hvordan jeg skal montere den også, men tar dette senere. Takk for framtidig hjelp Endret 15. januar 2008 av Zense Lenke til kommentar
Zense Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Ok. Har lest litt og funnet ut at strømforsyningen er av BTX standard, noe som jeg forstår er et ganske håpløst tilfelle. Har prøvd å søke etter BTX psu'er, men finner ingen. Har funnet noen det står "ATX BTX" på. Betyr dette at det fungerer på begge to? Hadde vært greit. Her er noen Linker til PSU'er som det står at er ATX BTX(OBS. Det står ikke noen ting om BTX på Teknisk informasjon på disse sidene): OCZ 600W ATX BTX Enermax Liberty 400W ATX BTX Silencer 610W ATX BTX Takk for hjelpen Endret 15. januar 2008 av Zense Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 400 w holder vel men for å ha litt ekstra i tilfelle så ville jeg si 500 w Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Ikke regn med å få plass til en standar ATX PSU i et Dell Kabinett, dell kjører sin egne greie på det med PSUER. De er sære. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå