gh_ Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Noen som vet om dette er en missforståelse fra AVG sin side eller om det faktisk er grunnlag for å fjerne StatBar fra de få XP maskinene jeg fortsatt har i parken min? Triste greier. Finfin util som har kjørt jevnt og trutt i mange år.... Lenke til kommentar
norbat Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Noen av-prog tagger denne. Antakelig fordi programmet på enkelte OS bruker uvanlig mye ressurser. Har ikke hørt at det er knyttet noe malware til denne. Du kan ta og sjekke fila på http://virusscan.jotti.org/ og se om det er flere av-prog som gir noe utslag på fila Endret 13. januar 2008 av norbat Lenke til kommentar
JensO Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 jeg fikk samme problemet nå etter en restart, den sida du hentyder til står det at serveren går på fult så får ikke laste opp. Lenke til kommentar
skjellberg Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 æsj a..:S jeg fikk d samme når jeg scanna med AVG i mårrest :S den har fjerna alt me "statbar" fra PC-en min-.. Lenke til kommentar
JensO Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) HAHA! lasta ned siste oppdatering fra AVG og na funker statbaren igjen! Endret 13. januar 2008 av JensO Lenke til kommentar
gh_ Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Virker som det var en false positive. Siste oppdatering av AVG 7.5 reagerer ikke lenger på StatBar.exe. En nederlender mente i en tråd på et annet forum (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1269878 - BabelFish ftw.) at trojaneren som StatBar.exe ble anklaget for å være ikke eksisterte før _etter_ siste release av StatBar i 2005. Har ikke undersøkt videre, men om noen orker så er det bare å slå seg løs. ^^ Endret 13. januar 2008 av gh_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå