vegesim Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hei Jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg iPod touch. Men så har jeg sett noen bilder hvor det er Msn logoen inne på iPod Touch'en. Kan dette stemme? Er det MSN på Touch'en? Takker for alle svar Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg har svaret veldig klart, men vil ikke si det. Fordi? Det tar deg 10 sekunder av livet ditt å søke etter det på google. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Gratulerer med at du snarere brukte ti sekunder selv på å formulere den setningen som på en krass måte fortalte han hvor svaret ligger. Det jeg kom over: Mundu IM Endret 13. januar 2008 av Dradd Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Om du jailbreaker den kan du bruke "Apollo IM".. Lenke til kommentar
vegesim Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Om du jailbreaker den kan du bruke "Apollo IM".. Du må nok forklare meg bedre! hehe hva er "jailbreaker" ? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Men for guds skyld, på førstesiden i dette forumet stå det mer enn nok om det! Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Men for guds skyld, på førstesiden i dette forumet stå det mer enn nok om det! Så så. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Å jailbreake ipoden vil si at du får et program som heter installer og via det kan du installere 3. parts prorgamvare på din ipod touch. På installer (et program koblet opp mot internett), ligger det et program som heter Apollo IM som kan brukes til MSN, ICQ, og to til jeg ikke husker. Så ja, det er mulig å få MSN på ipod touch. Lenke til kommentar
andriesa Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Å jailbreake ipoden vil si at du får et program som heter installer og via det kan du installere 3. parts prorgamvare på din ipod touch. På installer (et program koblet opp mot internett), ligger det et program som heter Apollo IM som kan brukes til MSN, ICQ, og to til jeg ikke husker. Så ja, det er mulig å få MSN på ipod touch. må bare informere om at du mister garantien ved og jailbreake, men som jeg har hørt at vist du bare gjenoppretter ipoden i itunes så skal du nåkk ha fått til bake garantien. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Kommer da litt anpå hvordan man ser på det. Det er modifikasjon av programvare, og om det bryter garantien (jeg har ikke lest vilkårene, men som regel gjør man det), får du den ikke tilbake ved å legge inn original programvare. Dersom det ikke er mulig å spore, og du faktisk klarer å gjenopprette den uansett, er det jo greit for din egen del. Verre dersom saken slutter å virke, og de tilfeldigvis sjekker den. Det skjer neppe, men verdt å ha i tankene. Lenke til kommentar
DiskusJon Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Om du jailbreaker den kan du bruke "Apollo IM".. Er det noe triks man må gjøre for å få apollo til å fungere? Den fungerer like dårlig som iRadio her.. Jeg har svaret veldig klart, men vil ikke si det.Fordi? Det tar deg 10 sekunder av livet ditt å søke etter det på google. Hvis du virkelig ikke vil bruke tid på å hjelpe andre, trenger du ikke svare i det hele tatt. I ettertid har denne posten kommet ganske høyt dersom noen (litt uspesifkt) skulle søke på msn on iPod Touch: Dette betyr at dersom alle hadde svart slik du gjør, hadde ordet google betydd "å drive rundt på nettet uten mål og mening". Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Gad, irrelevant søk.. er det problemer med Apollo, søker du "Apollo ipod touch fix" Lenke til kommentar
DiskusJon Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Gad, irrelevant søk.. er det problemer med Apollo, søker du "Apollo ipod touch fix" Tusen takk, jeg var litt usikker på hvordan Google fungerte. Fint du kan bidra her inne. Lenke til kommentar
Tannkrem1 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Er ikke noe nytt at ThomasT-93 "bidrar" så fort en fyr spør om noe som google vet, hehe. Uansett (nei, ikke til deg, Thomas), så har jeg allerede fikset /etc/hosts-problemet, likevel nekter Apollo å koble meg til MSN-serveren. Ideer? Firmware 1.1.4, om det skulle være til hjelp. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Skaff MobileChat Fra den nye sourcen.. husker ikke helt hva den heter... Lenke til kommentar
chberge Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Jepp, last ned MobileChat istedenfor og slett Apollo! Tror du får sourcen til MobileChat hvis du innstallerer den ene sourcen som ligger i Installer hvis jeg ikke husker helt feil... Lenke til kommentar
Snapp16 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg har nettopp fått meg iPod Touch og er fornøyd, jeg kunne tenke meg mange programmer på iPod Touch, men jeg aner ikke hvor jeg skal laste ned noe, og ikke hva jeg skal laste ned, er det gratis? Så fint om noen kan kopiere linken til der jeg skal laste ned det jeg skal laste ned, og om det er gratis eller om det koster noe Lenke til kommentar
chberge Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 For å kunne innstallere programmer må du enten bruke Apple sitt eget program, App Store. Her varierer prisene, noe er selvfølgelig gratis. Ellers kan du jailbreake (Åpne for 3. partsprogramvare, vil miste garantien!). Da får du et program som heter Cydia som lar deg innstallere enda flere programmer fra 3. parter. Når den er jailbreaket kan du laste ned spill og programmer fra internett og legge de over via FTP tilgang (SSH), noe du bare kan skaffe hvis den er jailbreaket. Lenke til kommentar
Hjallar Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 For å kunne innstallere programmer må du enten bruke Apple sitt eget program, App Store. Her varierer prisene, noe er selvfølgelig gratis. Ellers kan du jailbreake (Åpne for 3. partsprogramvare, vil miste garantien!). Da får du et program som heter Cydia som lar deg innstallere enda flere programmer fra 3. parter. Når den er jailbreaket kan du laste ned spill og programmer fra internett og legge de over via FTP tilgang (SSH), noe du bare kan skaffe hvis den er jailbreaket. Jeg finnerverken apollo eller mobile chat på cydia :S Hlp plz :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå