Gå til innhold

help til valg mellom xfx 780i og maximus formula PC, og oc

Anbefalte innlegg

ska kjøpe ny pc, ca 5 år sia sist! den skal være rå:

men ska jeg satse på xfx 780i med 8800gt??? (sli er de jeg har mest lyst til=)) eller skal jeg satse på asus :thumbup: maximus utn sli,3870cossfire te å bynne me? virker det nye (ikke kommet) 9800gtx(2x8800gt) på asus maximus formula/extreem????

skal bruke ca 20k med skjerm

ellers q6600, ballistix 8500, seagate 500.11, samsung 22" corsair 750w og true!

Endret av kaptein-jack
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du har mest lyst på SLI, så kjøper du et SLI system :)

Med mindre du er stinn i gryn, så er ikke Asus Maximus X38 et hovedkort du kjøper "til å begynne med" (hva nå du mente med det).

Det er et topp kort (til ca 2000,-) og vil helt sikkert være egnet til 9800GTX (selv om jeg ikke har særlig info om det skjermkortet).

Ps! Du kan godt rydde litt opp i tråden din slik at det blir enklere for folk å hjelpe deg. Litt smårotete uten klare spm syns jeg :)

Lenke til kommentar

Ps! Du kan godt rydde litt opp i tråden din slik at det blir enklere for folk å hjelpe deg. Litt smårotete uten klare spm syns jeg :)

til å begynne med" (hva nå du mente med det). ; som i 3780 crossfire (om det ikke innfrir) ikke kommer drivere osv, kan jeg alltids kjøpe et 9800gtx. om d går?

d me gryn, no problebo, men det haster da jeg har ventet nok!(skulle kjøpe full spider da!, men ikker nå lenger)

ja ok, jeg har ventet siden nov, lest mye hær siden da, så resten er klart ; q6600, ballistix 8500 seagate 500.11, corsair 750 eller termatake 850,true, og sist men ikke minst zalman gt 1000, men har vanskelig for å velge mellom xfx 780i. og asus maximus f/ex.( sli eller crossfire/ senere gtx/ultra kort??)

Endret av kaptein-jack
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...