vegesim Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) HEi Jeg lurer på om det går for det samme om jeg kjøper iPod i utlandet eller om jeg kjøper i norge. (?) For har tenkt til å kjøpe meg en iPod, men er ikke helt sikker på om det som er i norge er det samme i for eksempel frankrike. Kan noen hjelpe meg med dette?? Takker Endret 12. januar 2008 av vegesim Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 ipod er fra Apple og det blir vel det samme over alt. Jeg har kjøpt mine ipod fra Apple over nett. RandiA Lenke til kommentar
vegesim Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 ipod er fra Apple og det blir vel det samme over alt. Jeg har kjøpt mine ipod fra Apple over nett.RandiA Køpte du fra apple.no ? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Det har ikke noe å si om hvor du kjøper den. Letteste er vel Norge... Lenke til kommentar
vegesim Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Det har ikke noe å si om hvor du kjøper den.Letteste er vel Norge... Det jeg tenkte på, var om jeg skulle til utlandet. For det er det vel lavere priser på sånne ting! ?? Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Tror ikke du finner noe land i verden hvor de har noe som ligner norske forbrukerrettigheter. Kjøper du fra USA f.eks får du bare med 1 års garanti, mens i norge har du krav på i alle fall 2 år reklamasjon. Du kan antagelig kragle deg til 5 år også hvis du viser til den rettskjennelsen om mobiltelefoner. Lenke til kommentar
vegesim Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Tror ikke du finner noe land i verden hvor de har noe som ligner norske forbrukerrettigheter. Kjøper du fra USA f.eks får du bare med 1 års garanti, mens i norge har du krav på i alle fall 2 år reklamasjon. Du kan antagelig kragle deg til 5 år også hvis du viser til den rettskjennelsen om mobiltelefoner. Men når man tenker pris. Er det ikke mye lavere priser i utlandet? (tenker litt på frankrike) Endret 13. januar 2008 av vegesim Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Det er ikke det nei... muligens det er 50 kr billigere, men ingen grunn til å dra til utlandet for å kjøpe en litt billigere touch.. Garantien er også fordelen ved å kjøpe i Norge. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Køpte du fra apple.no ? Ja, kan jo likesågodt bruke Norge, fra datamaskinen. (Men det fine læretuiet til ipod'n er kjøpt i USA, var billigere der) RandiA Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Kjøpte min iPod Classic i USA. Ble endel billigere (ca 400,-) pluss at jeg slapp den sanseløst idiotiske volum-cappingen. Endret 15. januar 2008 av tendilenz Lenke til kommentar
vegesim Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Kjøpte min iPod Classic i USA. Ble endel billigere (ca 400,-) pluss at jeg slapp den sanseløst idiotiske volum-cappingen. Er volumet dårlig på iPod'ene i Norge ?? Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Det er det sikkert delte meninger om. Men uansett sier et EU-direktiv at lyden på en mp3-spiller ikke kan overstige et visst nivå. Og det har ført til at Apple måtte sette en sperre på volumet på iPod i Europa. Det er en sperre på iPod'ene fra USA også, men den er satt endel høyere. Endret 15. januar 2008 av tendilenz Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Kjøpte min iPod Classic i USA. Ble endel billigere (ca 400,-) pluss at jeg slapp den sanseløst idiotiske volum-cappingen. Er nok du som er mer sanseløs som hører på så høyt.. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) HÆ!? Endret 15. januar 2008 av tendilenz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå