runsyv Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hei Skal muligens kjøpe et 6 år gammelt Canon Objektiv 70-300 utltrasonic 1:4-5,6 har vært brukt på et Analogt kamera. Selger lurer på hva jeg vil gi for det, noen som vet hva det er verdt, og er det ei ok Telelinse, eller kjøper jeg heller Tamron til 990 på japan foto? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg hadde heller kjøpt Tamron'en. Når jeg tenker meg om, så var det akkurat det jeg gjorde! Jeg ahr en Canon 55-200 som er utrolig lite imponerende. Canons 70-300mm USM er så ille; men jeg mistenker at Tamron er bedre. Du kan jo gi et skambud på 250,- - det er det nok verdt. Tom Lenke til kommentar
runsyv Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg hadde heller kjøpt Tamron'en. Når jeg tenker meg om, så var det akkurat det jeg gjorde! Jeg ahr en Canon 55-200 som er utrolig lite imponerende. Canons 70-300mm USM er så ille; men jeg mistenker at Tamron er bedre. Du kan jo gi et skambud på 250,- - det er det nok verdt. Tom Så den er såpass dårlig?? Lenke til kommentar
magneska Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg hadde heller kjøpt Tamron'en. Når jeg tenker meg om, så var det akkurat det jeg gjorde! Jeg ahr en Canon 55-200 som er utrolig lite imponerende. Canons 70-300mm USM er så ille; men jeg mistenker at Tamron er bedre. Du kan jo gi et skambud på 250,- - det er det nok verdt. Tom Hva er det egentlig du mener her? At Canons 70-300mm USM er så ille, eller at den IKKE er så ille? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg hadde heller kjøpt Tamron'en. Når jeg tenker meg om, så var det akkurat det jeg gjorde! Jeg ahr en Canon 55-200 som er utrolig lite imponerende. Canons 70-300mm USM er så ille; men jeg mistenker at Tamron er bedre. Du kan jo gi et skambud på 250,- - det er det nok verdt. Tom Hva er det egentlig du mener her? At Canons 70-300mm USM er så ille, eller at den IKKE er så ille? Mente å si at den er ille; dvs ikke veldig bra. For å sitere The Digital Picture: If you care about great image quality and sharp photos, the Canon EF 75-300mm f/4-5.6 III USM Lens is not for you. And Photoshop cannot enhance details that are not there. Kan hende at den grei nok; men jeg har fått avsmak på billig plast-optikk fra Canon. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå