SurfaCe Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Hei, er du en av de heldige som fikk bilett til TG 2003?? Og tilfeldighvis har lyst til og selge den av en eller annen merkelig grunn ? Da kan du ta kontakt med meg på [email protected] så kan vi diskutere prisen. Jeg betaler litt over det den er verdt. Jeg fikk jo selfølgelig ikke en bilett Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 HAHAHAHAHA!!! .. nei da .. skal ikke være slem jeg ... men glemte du salget eller klarte ikke linja di det? .. vet om folk med modem (ja du vet hvem du er!) som fikk Lenke til kommentar
SurfaCe Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 Glemte det ja Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Vet du ikke at svartebørs er forbudt.... ? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Vet du ikke at svartebørs er forbudt.... ? Er det det da? Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 HAHAHAHAHA!!! .. nei da .. skal ikke være slem jeg ... men glemte du salget eller klarte ikke linja di det? .. vet om folk med modem (ja du vet hvem du er!) som fikk I KNOW!! muhaha!! I got the tickets! Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Glemte det ja btw.. man kanke GLEMME at tg billettene legges ut for salg.. da vil man rett og slett ikke nok på tg ass.. får være måte på! Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Skal huske dette til neste år.. kjøpe 20-30 billetter og selge til blodpris! Lenke til kommentar
Sivert Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Vet du ikke at svartebørs er forbudt.... ? Svartebørs salg er faktisk lovlig i Norge Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Vet du ikke at svartebørs er forbudt.... ? Svartebørs salg er faktisk lovlig i Norge Men ikke på forumet. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Vet du ikke at svartebørs er forbudt.... ? Svartebørs salg er faktisk lovlig i Norge Men ikke på forumet. Og ikke av TG-billetter. Blir du tatt, mister du alle billettene. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 HAR IKKE BILLLTERT Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Kommer fra Stavanger, så tg blir litt for langt. Kanskje når jeg har egen bil..en gang Lenke til kommentar
Phreak^ Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Aldri for langt å dra på TG! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Har ikke billet. Men en dag skal eg ha en Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Fikk meg billetter, og jeg reiser ifra Kirkenes.... nei det er aldri for langt... Glemme tg? :-? Virkelig, da må man være lite ivrig! Jeg hyperventilerte neste klokka halv sju... Lenke til kommentar
allyse Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Kommer fra Stavanger, så tg blir litt for langt. Kanskje når jeg har egen bil..en gang Ehm. For langt fra Stavanger? Går fort i bil det. Drar fra Stavanger selv - via haugesund og over fjellet. Er 570km etter hva jeg regnet ut. Går fort det med min kjøring. Ingen fotobokser ol. er en god tanke også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå