tiss Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hei, jeg har et problem når jeg konverterer videoer til spilleren min. Jeg bruker ikke vedlagte program "Video Converter" men MediaCoder fordi det ikke funker med Vista. Jeg får konvertert videoer veldig lett med det men når jeg slår på spilleren for og starter en video merker jeg at lyden er HELT ut av synk (lyden er på etterskudd!) og det hakker av og til! Noen som har samme problem? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 har du prøvd å spille av videoen med VLC på PCen ? Lenke til kommentar
Vostok.no Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hvor mange fps (bilder pr. sekund) bruker du ? Bør ikke være over 20. Kanskje du kan prøve andre konverteringsprogram? Jeg har bra erfaring med Loli Video Converter og iRiverter . Aner ikke om disse virker på Vista dog. Ellers kan du prøve å få hjelp på www.meizume.com Lenke til kommentar
tiss Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Brukte dette "Loli Video Converter" og det funket fint da. Trolig var det instillingene mine som var dårlige i og med at en må konfigurere manuelt med MediaCoder. Takk skal dere ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå