Gå til innhold

Får ikke sletta mappe

Anbefalte innlegg

Yo

Har et litt problem her, jeg har "skaffa" meg en film og når jeg skulle til og flytte den så klikket det, så det ble bare noe som ble overført (Altså det er Nero ShowTime filer) og dem som var igjen fra der jeg kopierte dem over, fikk jeg ikke lengre til og slette dem eller flytte på mappen/filene :/ Har google litt, men har ikke funnet noe som hjelper meg. Btw her er et bilde av feilmeldingen: http://img185.imageshack.us/my.php?image=utennavnxx6.png

(Tipper dette er feil forum og plassere er slikt innlegg, men vist det er feil, så plz flytt den.)

Mvh Christerf

Endret av Christerf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

regner med at du har prøvd å starte PC-en på nytt?

hvis du har det og det ikke funket, gjør dette:

skriv ned på en lapp mappens eksakte plassering f.eks C:\film\minfilmdet

så starter du PC-en på nytt og gjør dette:

jeg sitter selv på engelsk Vista så bær over med meg hvis noen navn ikke er 100% riktige, blir på memory'n :p

trykk ctrl + alt + delete

du får da fram oppgavebehandleren, klikk på arkfanen "prosesser" finn "explorer.exe" høyreklikk og velg "avslutt prosess"

så går du tilbake til arkfanen "programmer" og trykker "ny oppgave" i boksen som kommer fram skriver du: CMD og trykker "ok"

skriv cd.. og trykk enter helt ti det eneste som står på den nederste linjen er C:\

så skriver du cd og første mappe du må inn i for å finne filmen, i mitt eksempel:

cd film

det vil nå på nederste linje stå: C:\film

gjør dette til du er i mappen som ineholder mappen du vil slette

så skriver du: del "navnet på mappen du vil slette"

i dette tilfellet: del minfilm

håper dette funker! :)

Endret av SirAmp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...