harald_ Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Noen som veit om en side der jeg kan lagre hjemmesida mi gratis? Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 www.home.no ? www.start.no ? Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 [OFFTOPIC] Ikke for og være slem, men dæven og den signaturen irriterer meg.. Noen enige? Den er jo faen i meg 20 ganger så mye som du selv har skrevet! Syns den skal kortes ned på!! Noen enige? [OFFTOPIC] Du kan gå til f.eks netfirms, der er det kjapp hastighet + støtte av cgi-bin! Her Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 [OFFTOPIC]Ikke for og være slem, men dæven og den signaturen irriterer meg.. Noen enige? Den er jo skitt i meg 20 ganger så mye som du selv har skrevet! Syns den skal kortes ned på!! Noen enige? [OFFTOPIC] Du kan gå til f.eks netfirms, der er det kjapp hastighet + støtte av cgi-bin! Her hadde jeg hvert adm så hadde jeg bannet han. så j*velig mye unødvendig info! fy f! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå