torbjornen Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Er det berre eg som må setje i eit netcommett sim for å få brukt GPRS/EDGE i kveld? Telenor har vore sørpetreigt hos meg (Flekke, Sogn og Fjordane) sidan i ettermiddag, og i stad fekk eg berre tilkoplingsfeil. Endret 13. januar 2008 av torbjornen Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Har ikke kunnet surfe med gprs/edge med mitt Telenor-abonnement siden i går kveld. Jeg holder til i Bergensområdet. Problemet har vedvart selv etter jeg dro hjemmefra i dag tidlig. Jeg kommer heller ikke inn på telenormobil.no verken på jobben eller bredbåndet hjemme. Endret 13. januar 2008 av escobar Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Feilen på GPRSen er framleis ikkje retta. Eg har abonnementet fri internett kveld og helg, og då er det litt irriterande når nettet er nede i helga. Også eg la merke til at eg ikkje kom inn på heimesidene til Telenor, men dersom eg skreiv www.telenor.no og gjekk vidare derifrå, så kom eg inn. Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 No fungerer det! :-) Lenke til kommentar
Jove Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hadde samme problem i gårkveld. På Sunnmøre. Har telenor fri kveld og helg. Slet både når jeg brukte mobilen på nett, og pc på nett via mobil. Fungerer bra nå. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Samme her, fungerer igjen nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå