Gå til innhold

26"-32" TV til X360 spilling, rundt 5000kr - Trenger råd

Anbefalte innlegg

jeg har tenkt å kjøpe meg en liten Flat-skjerm til å kunne spille xbox 360 med HD, så jeg lurte på om noen kunne hjelpe.

jeg har ikke så god plass og trenger dermed en TV på ca 26"-32"

har heller ikke tenkt å bruke så altfor mye penger og en pris rundt 5000kr ville vært bra

som sagt er den ment for xbox 360 spilling(og litt TV-titting via antenne) og helst da med litt bra HD oppløsning. holder det med en HD-ready TV når den er så liten, eller burde jeg ha Full HD?

det må kunne kobles en xbox 360 HD kabel(RGB) til den og også vanlig video(kompositt). kansje også laptop, men det er ikke så viktig.

helst innebygde stereo høytalere

vil helst også ungå det aller styggeste designet også =P

ikke noe mer jeg kan komme på akkurat nå.

selvfølgelig må den ikke innfri alle kravene som står der, men som sagt skal jeg for det meste spille 360. og jeg tar med stor glede i mot all slags hjelp! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg så litt på komplett.no og fant denne, 26" TV-en. det er en mer detaljert oversikt over den her.

lurte da på om denne er noe man kan bruke til å spille xbox 360 på? sitter ca 1-2m unna tv-en. den er jo ganske billig(4000kr) så jeg er ikke helt sikker. noen som kan hjelpe?

Endret av sudermager
Lenke til kommentar

har akkurat kjøpt meg Tatung v32MCAK, og er foreløpig kjempefornøyd..

betalte ca 4400 fra amentio.no inkl frakt, men de har satt opp prisen nå.

det er en stooor tråd om disse tvene fra Tatung her på forumet.. ta en titt der.

forøvrig kommer tven svært godt ut i tester

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...