panzeNOR Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Har nylig kjøpt et ASUS P5KC hovedkort... Da jeg setter inn mus/tastatur i USB-portene, funger det bare for boot-screen...etter boot-screen da jeg har kommet inn på windows, vil ingenting funke... En annen ting er at det kun er 1 tastatur-port..ingen MUS-port.. Noen som kan hjelpe? På forhånd takk. Lenke til kommentar
War Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Har du enablet usb portene i setup? PS/2 porten også? Den lilla. Har du instalert USB driverene som fulger med hovedkort cd eller lastet ned nye gjennom update softwaren? Er musa koblet til en usb port på hovedkortet og ikke et tileggs slot som igjen er kbblet til hovedkortet? (usb 78 og usb 1112) Prøvd alle 6 usb portene? Lakt inn driver for musa? Prøvd musa i en annen pc? Prøvd noe annet som er usb i disse portene? Endret 13. januar 2008 av War Lenke til kommentar
panzeNOR Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Har du enablet usb portene i setup? PS/2 porten også? Den lilla.Har du instalert USB driverene som fulger med hovedkort cd eller lastet ned nye gjennom update softwaren? Er musa koblet til en usb port på hovedkortet og ikke et tileggs slot som igjen er kbblet til hovedkortet? (usb 78 og usb 1112) Prøvd alle 6 usb portene? Lakt inn driver for musa? Prøvd musa i en annen pc? Prøvd noe annet som er usb i disse portene? Har aktivert alle USB-portene. Det går ikke ann å installere drivere uten mus og tastatur. Musa funker..alltid brukt den på min andre pc... Mus og Tastaturet funker bare før boot-screen. Ikke etter. En kopis kjøpte P5KC samtidig med meg. HAn hadde ingen problemer med det. Musa og tastaturet han virket med en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå