tvika Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Har et lite problem som jeg ikke helt vet hvordan jeg skal angripe. Etter at jeg flyttet pc'en min og koblet alt sammen igjen vil ikke skjermen våkne helt til live. Det lyser oransjt, men greier liksom ikke å komme videre derfra..(skal lyse grønt). Hadde dette problemet med pc'en jeg har på jobb når den går i dvalemodus, den vil liksom ikke våkne skikkelig. Der løste jeg problemet med å restarte maskinen. Noen som vet hva dette kan skyldes? __ TV Lenke til kommentar
copycatz Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Det kan vel tyde på at kabelen mellom skjermen og skjermkortet ikke har skikkelig kontakt... Evt kan det jo være at skjermkortet har tatt kvelden. Lenke til kommentar
jomern Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 jeg fikk samme problem etter div kluss med maskinen (ikke bare flyttet utstyret men flytting av alt fra ett tårn til et annet) og da hadde cmos resatt seg så jeg måtte legge inn igjen instillingene i BIOS.. Sjekk bios instillingene og se om alt er OK der... Lenke til kommentar
tvika Skrevet 8. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2002 Litt vanskelig å komme inn i bios når skjermen er svart. Skal trippelsjekke kablene og se om det er problemet, ev sjekke med et annet skjermkort jeg har liggende. __ TV Lenke til kommentar
Shroomer Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Du trenger ikke skjerm for å cleare CMOSen din. Bare flytt jumperen på HK hold den der i 5 sekunder for så å flytte den tilbake igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå