Gå til innhold

Maskinen min fryser inniblandt.

Anbefalte innlegg

Ja den gjør altså det. I ca 5-10 sekunder eller noe, den gjør det nå for eksempel og ofte 3-4 ganger før det blir rolig igjen. HDD lampa lyser og DVD rommen lyser noen ganger. (nesten lysshow)

Alt dette skjedde etter Dx9 innstalasjon(eller ca 10 timer etterpå, så det har nok sikkert ikke noe med den å gjøre), men jeg har kjørt system restore, så nå er jeg tilbake 8.1 og tilbake til da jeg ikke hadde noen problemer, men problemene er ikke borte.

Sinnsykt irriterende når jeg hører på musikk, hører liksom "I can't dance-c-c-c-c-c-c-c-c-c-c-c-c-c-c-c-c."

Kjørte virus scan, fjernet spyware og eventuelle oppgaver som ikke skal kjøres. Men neida, ingen forandring. Jeg merket at DVD-rommen var borte for en restart eller 2 siden. Kan det være DVD-rommen som bugger seg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du har cdrom og hd på samme kabel flytt cdromen, Jeg anbefaler å ha hd for seg og cdrom for seg, opplevde noe lignende når jeg prøvde oppsettet jeg ikke anbefaler

Takk for tipset, men har HDD på IDE kabel for seg selv og CD/DVD-rom på den andre kabelen.

Har tatt ut DVD-rommen nå, skal se hvordan det går. Den er tross alt noen år gammel, det er en Creative 5x.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...