Gå til innhold

dell 4150 og kjøling


heder

Anbefalte innlegg

http://www.itavisen.no/laptop/laptoptest.html?id=5

 

Fra denne testen:

 

Maskinen ble svært varm under drift, med målte 50 grader på undersiden og 43 grader på oversiden. Under testen ble maskinen ved en anledning så varm at den knelte, til tross for at vi ikke lot den jobbe særlig hardt. Når vi oppdaget at den hadde gått i stå ble undersiden målt til hele 61 grader på undersiden.

 

 

Vurderer å kjøpe den, men ble litt skeptisk da jeg leste dette. Noen som har erfaringer med denne maskinen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv en Inspiron 4150.

Prosessor-temperaturen ligger på 45-50 grader ved normal bruk (Musikk, Internett o.l.), ved hard belasting går den opp til max 65 grader. Men er dønn stabil!

Anbefaler absolutt denne maskinen. :woot:

 

Du kan juster viftene med dette programmet, så tåler du mer viftestøy kan du kjøre viftene mer = lavere temperatur.

Lenke til kommentar

Dessuten har den aldri knelet slik som det står i testen, det tror jeg bare er tull.. Har ikke hørt noen andre si det heller..

 

Ellers er det en glimrende maskin.. bare noen veldig svake pipelyder i blant, men bare nå maskinen er "kald"..

 

Prøvde med høretelfoner her om dagen også, og oppdaget en forstyrrelse i lyden, men når jeg satte Phone Line til mute så forsvant det... Andre med same problem??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...