Venerable Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Kjøpte meg nylig en G5 mus, og et G15 keyboard til å spille World of Warcraft på. Men så oppdaget jeg MX1000 musa, med flere og lettere tilgjengelige taster. Og Belkin n52te spillekontroll med samme fordelene. Da taster er det absolutt viktigste med tanke på WoW (Og ikke musens presisjon som andre gaming muser), så lurte jeg på om det kanskje finnes noe enda bedre for meg der ute? Noe jeg har gått glipp av. Og det med MX1000 som er en trådløs mus, hvordan fanger PC-en opp bevegelsene? Er det et PCI kort? Eller kanskje noe USB greier? Endret 13. januar 2008 av LunarPoet Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Trådløs motaker som er koblet til USB eller PS/2? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Omfg, det står jo både USB og PS/2 i beskrivelsen til musa i prisguiden... Thanks anyway. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Ja Såvidt eg veit er sjølve kabelen med USB, men det følger med USB til PS/2 adapter. Liten grønn ting. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hvor kjøpte du det tastaturet ? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Hvor kjøpte du det tastaturet ? G15? Det kjøpte jeg på shg.no (Dansk layout riktignok). Eller mente du Belkin n52te? Så har ikke den kommet ut enda, release datoen ser ut til å være torsdag eller fredag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå