Konnis Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Kan putte selve tekstene i spoiler og la overskriftene være som de er? Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Kan putte selve tekstene i spoiler og la overskriftene være som de er? Takk for råd. men er på en rar data så det går ikke. Endret 17. januar 2008 av MoonJazz1 Lenke til kommentar
Al3ks Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 evt lag link til en side med skriften på og bare skrive et kort sammendrag^^ lolidude: No offence mot Angus Young da. Her er min Epiphone Angus Young signature;) Første gitaren min Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Slash er en god gitarist men Santana og Angus Youg slår han ned i støvlene ! Hvilket grunnlag har du for å si dette? Slike tåpelige påstander går meg bare på nervene. Best? Teknisk best? Du er vel kanskje en sånn "aiai, han kan ikke spille fort SWEEPE nei han er dårlig"-fyr? Få høre dine argumenter nå. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Slash er ikke noe spesielt god på noen måte. Skjønner egentlig ikke hvorfor han har blitt blåst opp så forferdelig mye, man har jo flere gitarister som er mye bedre! Men nå er jo ikke gitarspilling en konkurranse. Hør på hva du liker, jeg skal ikke klage. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Slash er ikke så god, jeg er egentlig bedre. Jeg kan shredde fortere. også kan jeg seven nation army på gitar;) Skriv en solo som er bedre enn Slash sine, så kan jeg være enig med deg. Musikk er ikke sport, handler ikke om å shredde fortest. Endret 18. januar 2008 av Sebbe Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Har nå lagt all infoen i spoiler som dere kan se. BTW Seven Nation Army er Easy xD Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg har slettet en del innlegg med åpenbar spam og trolling + innlegg som svarte på disse. Reaksjoner til moderering gjøres via PM Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Slash er ikke noe spesielt god på noen måte. Skjønner egentlig ikke hvorfor han har blitt blåst opp så forferdelig mye, man har jo flere gitarister som er mye bedre! Men nå er jo ikke gitarspilling en konkurranse. Hør på hva du liker, jeg skal ikke klage. For å väre en god musiker, trenger du ikke å väre flink teknisk på ditt instrument. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Det er jeg klar over. God er han, men rent teknisk er han ikke noe særlig. Alikevel er det flere som er bedre. Vai, Satriani, Mustaine, Hammet og så videre. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Det er jeg klar over. God er han, men rent teknisk er han ikke noe særlig. Alikevel er det flere som er bedre. Vai, Satriani, Mustaine, Hammet og så videre. De er sikkert bedre teknisk, men gir ikke en orgasme til de fleste som hörer på, som Slash gjör. Foresten var Jimi Hendrix forferdelig teknisk sett. Endret 19. januar 2008 av Sebbe Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Ja, de er bedre teknisk, men de spiller òg med mye følelse. ( i hvert fall Vai -- http://www.youtube.com/watch?v=f1VjwciFLAg ) Mustaine har også noen flotte soloer! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Det er en smaksak. Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg synes ikke Kirk Hammett er så veldig god, selv om han er med i favoritt bandet mitt da. Slash er mye bedre det er Vai også. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Å lage god musikk har meget lite med teknikk å gjøre. Selvsagt er det en stor fordel å ha begge deler inne, men rent teknisk musikk er INGENTING uten en fengende melodi, gode følelser, varierende tempo og hundre andre ting. Lenke til kommentar
Al3ks Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 er det som er så utrolig bra for oss litt dårlige cover-gitarister^^ man kan dra mye damer på enkle melodier som andre har vært flinke nok til å lage;D Der har både slash, satriani og santana hjulpet meg mye;P Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Lure på en ting. Hvem er best av Buckethead og Slash? Hva mener dere? Jeg mener Slash helt klart. Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Hvofor gidder ingen og gi meg deres mening om spørsmålet mitt? :no: Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Fordi et slikt spørsmål ikke i særlig stor grad bidrar til gode diskusjoner. Det bryr meg nemlig rent lite hvem som "er best". For hva er "best"? Teknisk best? Den som spiller best? Eller den som spiller slik som du liker? Selv synes jeg sistnevnte, og da kan andre få mene som de vil, uten at jeg skal kverulere ved deres meninger. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Buckethead er vel flere hakk bedre enn Slash teknisk, men min favoritt er definitivt Slash. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå