jonasto Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Av en eller annen rar grunn klarer ikke Norton Internet Security ( Antivirus og Firewall ) og laste ned de nyeste virusdefenisjonene med LiveUpdate. Dette skjedde i går,og funker fremdeles ikke. Når jeg trykker på liveUpdate sier den at Live Update ikke kan lese listen med oppdateringer. Oppdateringslisten er skadet. Hva i alle dager har skjedd? Dette har jo funka fint før!! Lastet ned en oppdatering manuelt fra siden deres,men blir jo noe tungvindt i lengden. Noen som har et logisk svar på dette? Takk Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Legg inn NIS igjen, hvis du har fått NIS fra telenor og har bare Nye online Adsl abbonomentet skulle du ikke hatt nis og det blir da ulovelig selv om du kunne laste det ned og fikk nøkkelen, liveuppdate klarer ikke å finne oppdateringer i de fleste tilfeller da. Ellers har Symantec en Laaaaaaaang knowledgebase som det kan være lurt å søke i, last også ned nyeste oppdatering av liveuppdate fra symantec sine sider Lenke til kommentar
jonasto Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 fikk denne vesrionen i 2001 da jeg hadde Telenor Adsl. Har nå Chello. Men dette har jo fungert bra tidligere. Hva koster evt NIS 2003 i butikken? Lenke til kommentar
Finnsen Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Samme problem her, oppdaget dette i dag morges! Lenke til kommentar
jonasto Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 Du har samme prob du og ja! da er det jo ikke sikkert det er hos meg problemet er. Hvor fikk du din version fra? Hva er evt feilmeldingen du får? Lenke til kommentar
Finnsen Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Samme feilmelding hos meg. Har kjøpt den på Elkjøp, normal versjon, 2002. Har snakket med support hos Norton og de anbefaler å slette alt som har noe med Norton å gjøre for så å installere på nytt. Det hjelper ikke. Noen som har forslag? Lenke til kommentar
jonasto Skrevet 14. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2003 har prøvd det samme selv. Har lagt inn samme suppa 3 ganger nå! Dette er jo bare fjjjas Lenke til kommentar
NoNexus Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Avinstallasjon og reinstallasjon gjør nok susen....Men.... etter avinstallasjonen må du fjerne noen kataloger/filer som ligger igjen. Skru på visning av skjulte filer og søk etter kataloger som heter "Symantec", "Symantec Shared" og muligens også Norton xxxxxxxxx (Antivirus eller Utilities). På min Win2000 pc ligger disse i: C:Documents and SettingsbrukernavnProgramdataSymantec C:ProgramfilerFellesfilerSymantec Shared Jeg fjernet disse og reinstallerte og da fungerte LiveUpdaten igjen PS! Hvis du har flere Symantec-programmer installert bør du avinstallere disse også. Lenke til kommentar
larskrru Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Jeg pleier å avinstallere Liveupdate, deretter laster du ned Liveupdate fra Symantec og reinstallerer. Alt står beskrevet på Symantecs gode support sider.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå