reckey Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 hei, jeg har et lite problem som jeg ikke kan forklare helt. jeg brukte pcen i går kveld (ca.23.30-24.00), etterpå lot jeg den bare stå på til i dag. Da jeg kom hjem i dag (ca.19.00) var hovedmappen min forsvunnet og det var kommet noen nye filer på skrivebordet. Mappen som mangler ligger på en egen disk som har 3 mapper, de 2 andre mappene er inntakt, mens den private mappen er sporløst forsvunnet. Det rare er at disken heter "rene" og er disk "e". Denne hadde skiftet navn til "sene". På skrivebordet låg det 2 nye filer, tilsynelatende vanlige word filer, men som man ikke kan åpne uten å laste ned en tillegspakke?. Den ene filen fikk jeg omsider åpnet, og det er hele artikkelen om det nye google earth, som ligger på forsiden av hw.no og heter (Lær mer om stjernene), ikke har jeg lest den, og ikke er det andre som bruker maskinen. Kan det være none som har kommet seg inn på pcen via nettet?? jeg husker at msn,skype og steam var logget på. kan noen hjelpe meg og eventuelt stenge igjenn for andre eller finne ut hva som egentlig har skjedd her? mvh rene ps. har prøvd de fleste programmene for å gjennopprette, ser filene, men klarer ikke kopiere de til en annen disk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå