Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

er det normalt å leke med barbie når man er 11 år?

Anbefalte innlegg

Jeg bare drar konklusjoner ut i fra en dokumentar jeg så, og nei jeg sier ikke han er homofil.

Uansett dokumentaren handlet om to tvillinger som hadde akkurat den samme oppveksten, når de var små lekte den ene med action man og den andre med Barbie, ponnier og fylte rommet med rosa ting. Han som lekte med barbie var homofil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg bare drar konklusjoner ut i fra en dokumentar jeg så, og nei jeg sier ikke han er homofil.

Uansett dokumentaren handlet om to tvillinger som hadde akkurat den samme oppveksten, når de var små lekte den ene med action man og den andre med Barbie, ponnier og fylte rommet med rosa ting. Han som lekte med barbie var homofil.

Koblingen mellom rosa og homofili er en stereotypisk tanke.

Selv om man liker rosa er man ikke homofil, og selv om man er

homofil trenger man ikke å like rosa.

Lenke til kommentar

Klart det blir stereotype om man bare skal tenke på barbie og fargen rosa. Men om han for.eksempel, snakker feminint og ellers oppfører seg som en jente, har interesser som gjerne er vanlige for jenter kan man begynne å dra paralleler.

Nå sier jeg atter engang ikke at broren din er homofil, det var bare en tanke jeg luftet.

Lenke til kommentar

Ja dere har sikkert rett at han ikke er tilbakeståanede, vi hadde sikkert merket det bedre da. ble litt letta når jeg leste at mangen andre også som lekte så lenge :D

Qbab jeg fårstår hva du mener, men jeg tror ikke han er homo han liker bare sånne sære ting liksom. barbie er liksom det minst sære han leker med. hehe.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Bruker-95147
Jeg lekte med Actionmen når jeg var 11... Eller, ehem, jeg iscenesatte storstilte militære operasjoner, voldelige stunts og hårreisende thrillere.

Er fullt normalt å være barnslig når man er 11!

Jepp :new_woot:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Gutter og jenter i den alderen går fra å være barn til å bli voksne, og det er en vanskelig periode for noen. Broren din er kanskje i en slik periode, han leker med barbier og utforsker dem helt sikkert også. Gutter er nyskjerrige på hvordan jenter ser ut uten klær og omvendt.

Jeg innrømmer gjerne at jeg gjorde det samme, men jeg må si at jeg var litt skuffa, for Actionman/Ken var ikke særlig godt utstyrt (det var ikke noen penis for å si det sånn) :tease:

Ikke bekymre deg for broren din, han er nok helt normal...:)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Barbie er jo for jenter >_<

Trenger da ikke å være det? Jeg spiser sushi, selvom det "er for japanere".

Å sammenligne det, blir feil..

Homofili var det første som slo meg, men herregud, er vel for tidlig å trekke slike konklusjoner.

Hør på far din du, trådstarter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...