Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

er det normalt å leke med barbie når man er 11 år?

Anbefalte innlegg

jeg visste ikke helt hvor jeg skulle plassere dette, men tar det her

broren min er 11 år han leker fortsatt med barbie. dette synes jeg er ganske merkelig, når han er såpass gammel. og dette er ikke det eneste merkelige han gjør, jeg synes han er veldig sent utviklet sånn sosialt/psykisk i forhold til andre 11-åringer. far sier liksom bare når jeg sier det til han: "neida det er ungevis.alle utvikler seg i sitt tempo" men jeg er litt bekymret for at han er litt tilbakestående. for barbie er ikke det eneste merkelige han gjør

hele han er skikkelig barnslig til å være 11 år liksom, men ikke fullt så barnslig at han noen som ikke kjenner han så godt legger merke til det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

broren min er 11 år han leker fortsatt med barbie. dette synes jeg er ganske merkelig, når han er såpass gammel. og dette er ikke det eneste merkelige han gjør, jeg synes han er veldig sent utviklet sånn sosialt/psykisk i forhold til andre 11-åringer. far sier liksom bare når jeg sier det til han: "neida det er ungevis.alle utvikler seg i sitt tempo" men jeg er litt bekymret for at han er litt tilbakestående. for barbie er ikke det eneste merkelige han gjør

hele han er skikkelig barnslig til å være 11 år liksom, men ikke fullt så barnslig at han noen som ikke kjenner han så godt legger merke til det.

Ja det er rart. Jeg slutta å leke med Actionmans osv da jeg var 7 eller no.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Tror du skal slappe av, og høre på faren din!

:)

Lenke til kommentar

Slutta med lego i 7klasse.. Jeg slutta fordi jeg blei lei.. Jeg bygde i 7 klasse fordi jeg syntes det var moro å bygge lego, men jeg slutta å leike med legon i 5? Det er for kjedelig syntes jeg.. "Hei Bob" "Hei arnulf" "Se en tyv, Bob!" "wow, vi tar han" neei, det blir for barnslig for meg :p

Men det var alltid moro å bygge, bygge det, bygge noe nyere finere, osv, osv..

Du burde ta brordin med på en omvisning, om hva som skjer når man er tilbakestående!

Ikke at jeg har noe imot tilbakestående, men så lenge han kan la være å bli det (?) Om det er mulig :S

Lenke til kommentar
Barbie er jo for jenter >_<

kanskje han er homofil, ikke at er noe i veien med det akkurat. Tror det var noe med at homofile gutter liker å leke med barbie. Oppfører han seg femi også?

homofile gutter leker med digge blondiner? logisk...

Lenke til kommentar

kanskje han er homofil, ikke at er noe i veien med det akkurat. Tror det var noe med at homofile gutter liker å leke med barbie. Oppfører han seg femi også?

Jenter kan leke med barbie selv om de ikke er lesbiske, homofile tenker jo gjerne litt mer som jenter og da vil det være naturlig og leke med barbie.

Endret av QBab
Lenke til kommentar

Jeg lekte med Barbie når jeg var på besøk hos kusina mi da jeg var yngre. Nå blir det litt annerledes enn å eie Barbie selv og leke med det hver dag, men tror ikke han skal tenke så mye over det. Plutselig blir han lei og begynner å leke med "ekte jenter". He he.

Dere husker vel den reklamen som gikk på TV før, den lille ungen som lekte med Barbie. Vel, det ble mann av han også.

Lenke til kommentar

Jeg husker jeg plukka frem Barbie-dukkene mine og lekte med de så sent som da jeg var 12 år gammel, og jeg er ikke tilbakestående :D Lekte en del sammen med lillebroren min til jeg var ganske gammel, og syntes det var koselig. Lego, bikermouse, Action-man (og barbie).

Det varierer nok fra person til person når de går lei av å leke med leker. Jeg synes en 11 åring fremdeles går for å være et barn, og hvis han synes det er artig å leke med barbie er det ikke noe galt med det

Lenke til kommentar

Har du dukkefetisj elns? ^^

Trenger ikke å være homo for å leke med barbie, men er vanlig av menn å leke med ting som er litt mer maskulint :p

Hvis han er 11 begynner det vel å nærme seg tid for å begynne å leke med andre ting, men noen holder jo på med det til godt ut i ungdomsskolen, så er nok ikke noen fare sånn sett.

Lenke til kommentar

Alle utvikler seg i sitt eget tempo. Eg må ærlig innrømme at eg, i en alder av godt over tjue, fortsatt kan sette meg ned med dattera mi på 4 og leke med klosser/lego... og eg synes det er gøy. Og eg er ikke tilbakestående :) (tror eg)

Dessuten lekte eg med dukkehus og barbie eg også når eg var yngre(ca 5-8 år elns) og det har ikke gjort meg homofil.

Eg vil egentlig si at det ikke er hva man leker med som er viktig, men hvordan man leker og hvordan man leker med andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...