Gjest medlem-75284 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hei. Kan noen hjelpe meg litt, jeg har problemer med å velge hvilket kabinett jeg ska ta? Valget står i mellom Antec Nine Hundred og Cooler Master CM 690. Antec Nine Hundred skal visst støye mye, men kjøle godt. Cooler Master CM 690 er litt billigere og kjøler ikke så mye dårligere. Jeg liker egentlig ikke at maskinen støyer. Kjøling er viktig. Er det noen som har prøvd en eller begge kabinettene som kan komme med forslag til valg? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg har selv Cooler Master CM 690 "Dominator" (som er navnet til kassen, slik som CM 830 "Stacker" osv.) og kan si at det er en ganske kjølig kasse, er plass til sju vifter også (seks på mellom 80 og 120mm og en på mellom 80 og 140mm), tre av vifteplassene er allerede opptatt av tre 120mm vifter. To av viftene som allerede sitter i det er ganske støyfrie, men den i sidedøra støyer litt, sånn at du er ops på det. Jeg synes du skal velge CM 690, både fordi det er billigere og ser like bra ut som Antec 900. Dessuten kjøler det bra, og det er færre som har det (slik at du føler deg mer unik ). Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Her er en review av CM 690 med litt mere bilder osv. CM 690 3DXtreme review http://www.3dxtreme.net/index.php?id=coolermastercm690p1 Endret 12. januar 2008 av syar2003 Lenke til kommentar
Gjest medlem-75284 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Takk for svar, jeg skal nokk mest sannsynlig gå for Dominator. Syns du jeg bør kjøpe noen flere vifter når jeg kjøper kabinettet? På bilder jeg har sett av innsiden av kabinettet har jeg bare fått sett 3 plasser der man kan sette vifter, er det 4 foran i kabinettet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå