Oly Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 En ting som plager meg, er når butikkene har stengt i helgene, og jeg får lyst på frossenpizza. Bensinstasjonene har som regel en fryser tilgjengelig, omringet av ispinner og denslags. Men hvorfor i alle dager gjør de en så stor bommert at de ikke alltid tilbyr frossenpizza? Jeg er i denne situasjonen nå, KIWI stengte klokken 21:00 i dag siden det er lørdag, og etter å ha lest en pizza-tråd på dette forumet ble jeg sulten. Finnes det noen oversikt om hvilken bensinstasjon-kjeder som selger frossenpizza, og andre butikker som har åpent i helgene? Det finnes sikkert nok av plasser jeg kan gå for å kjøpe overpriset dolly-pizza der jeg bor, men i dag er jeg litt kjip og føler ikke for å sprette en tohundrelapp for en pizza. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Mener å huske at Statoil selger det her. Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Er det noen bensinstasjoner som ikke selger frossenpizza? De aller fleste stasjoner jeg vet om selger hvertfall. statoil, shell, esso, hydro texaco osv.. Ellers har jo 7-11 og sånne plasser endel greier. Lenke til kommentar
Oly Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Er det noen bensinstasjoner som ikke selger frossenpizza? De aller fleste stasjoner jeg vet om selger hvertfall. statoil, shell, esso, hydro texaco osv.. Ellers har jo 7-11 og sånne plasser endel greier. Merkelig, de fleste rundt her i distriktet selger ikke frossenpizza. Nokså dumt, men jeg får ta og sjekke opp dette en gang jeg er ute og kjører, og notere ned hvilke som selger pizze (hvis det er noen). Lenke til kommentar
toazty Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 tror ALLE bensinstasjonene her selger frossenpizza, pytt i panne, hold-it, gorbys, og slike ting... utvalget er ikke alltid stort, er som regel, grandis og big one , Lenke til kommentar
Touch of Red Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Statoil gjør hvertfall det. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Synes at alle bensinstasjonene selger frossenpizza jeg Men her har ihvertfall esso et bra utvalg med de fleste pizzaene. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Statoil her har da hele grandiosa sortimentet. Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Alle bensinstasjonene rundtomkring her selger frossenpizza. Ganske bra sortiment også (ikke bare grandiosa sitt) Lenke til kommentar
Aces Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Rart om de ikke gjør det. Det er jo som regel det og brus folk vil ha på kvelden når butikkene er stengt. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg er så heldig at jeg bor 150 meter fra en Joker butikk som er åpen hver dag til klokken 23.00 (søndager også). De har ganske bra utvalg, men er ganske dyrt da. Lenke til kommentar
H80 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hvis du følger de "generelle anbefalinger om å alltid ha basisvarer i hus", er ikke dette noe problem egentlig. En pizza smeller man lett sammen av mel, gjær, salt, vann, hermetikk, ost og diverse, og det tar bare ca 1 time (15 minutters arbeid + 45 minutter med venting). Kan ta oppskriften for grandiosa-folket: -rør sammen mel, gjær, salt og vann og elt i 5-10 minutter -la heve under plast ved 25-30 grader i 40 minutter (eller helst 1-4 dager i kjøleskap + 1-2 timer i romtemperatur) -finhakk løk og hvitløk, brun raskt, tilsett tomatpuré og senere hermetiske tomater, og la så putre i 30-60 min. -forbered topping til pizzaen, ta hva du har. Eksempler: Sopp, kjøttboller, pepperoni, salami, hermetisk ananas, rødløk, skinke, biffstrimler...) -Trykk/kjevle ut deigen, legg på tomatsaus og ost, legg på topping etter ønske, stek på høy varme (gjerne på pizzastein) i 5-8 minutter =pizza! Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Esso og shell selger værtfall grandiosa. litt over 70kroner men uansett. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Esso og shell selger værtfall grandiosa. litt over 70kroner men uansett. 70 kroner . Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Ja... Var på Hydro Texaco, og en grandis kosta jo nesten 50 spenn!! For jo det for under 20 på butkken ca. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Ja... Var på Hydro Texaco, og en grandis kosta jo nesten 50 spenn!! For jo det for under 20 på butkken ca. Nei? Det koster vel heller rundt 30 Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Esso og shell selger værtfall grandiosa. litt over 70kroner men uansett. 70 kroner . Det gjelder Full Pakke og Lørdagspizza da. Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Fikk et tips av en venn som jeg måtte prøve. Han kjøpte en frossenpizza på statoil og ba den steke den for han, måtte prøve selv, og de gjorde uten å ta noe ekstra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå