Jonas Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 har et geforce ti 4200 skjermkort og skal koble den til tv'en, men hva heter den lille runde kontakten som sitter i midten (tror jeg)??? Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 kompositt eller s-video. Søk litt på forumet etter s-video og du vil finne hundrevis av innlegg av denne typen Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 men heter kabelen noe spesielt?? Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 som sagt tidligere, søk etter s-video, evt bare svideo i forumets søkemotor. Kunnskapen ligger der ute, er bare å søke... Lenke til kommentar
Terje Aakvik Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Plugg typen er en minidin plugg, den kommer i flere urførelser etter hvor mange pinner det er på den. S-vhs har 4 stk. men det finnes grafikkkort med 9 pinner. Jeg manglet kabel ut fra mitt gammle grafikkort som var fra Creative. Jeg sendte en mail direkte til produsenten og fikk etter en tid kabelen i posten uten å betale en krone. 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå