Dotten Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Vår verden blir stadig større og man kan aldri vite hvem som skjuler seg bak de mange nickene på forumet. Om det skulle vært noen kjente personer som skulle blitt medlem, hvem ville vært dine ønsker? Kom med forlsag og gi en begrunnelse (ubegrunnede innlegg slettes). Personlig har jeg noen som kunne skapt litt rabalder i forumverdenen: Tor Erling Staff: Hver gang mannen kommer med en ytring så er det nok et par nordmenn som mister livet fordi de setter kaffien i vrangstrupen. Han kunne skapt mye rabalder og virkelig satt ytringsfriheten på prøve. Morten Harket: Denne mannen er mer uforståelig enn selv PencilCase presterer på sitt beste, men det han sier er uansett genialt artig. Om man da forstår det han sier. Davy Wathne: Han kunne skapt rabalder i fotballdelen og ville sikkert lirt av seg et sykkelveddemål i god Øyvind Dahle stil. Knut Nærum: Mannen med landets tørreste, men mest geniale, humor. Har en skriverglede uten sidestykke og ville sikkert gjort underverker for å spre godt humør blandt forumets befolkning. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hah, dere moderatorer hadde sikkert likt å sette på plass Tor Erling Staff hvis han bryter forumets regler... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Elisha Cuthbert: Fylleposter i RPP, anyone? Vi kunne godt ha begynt å poste på engelsk i RPP for hennes skyld. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Timotei (3 år) (a.k.a. Arne Næss) Forumet (Religion, filosofi og livssyn) trenger en liten, blekrosa tøygris som kan påpeke elementære brister i argumentasjonen. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Har egentlig få norske kjente folk jeg vil ha på forumet, men jeg kunne tenkt meg flere ansatte ved forskjellige butikker, slik at vi får mer support hvis vi klager på X butikk. Netshop er flink(fordi de får så mange klager?), men trenger flere! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Slenger meg med på Staff og Nærum, jeg, men viktigst av alt er det å få denne karen hit: Per Egil Hegge: Han skriver bedre enn de fleste og er i tillegg knakende morsom. Han burde selvfølgelig bli unntatt fra regelen som sier at "en aldri skal rase ut i tråden med kritikk av skrivefeil eller grammatiske feil." Ja, han burde til og med få administratorrettigheter. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Katherine Heigl kunne postet litt i RPP. Den dama er så fantastisk nydelig at Grey's Anatomy er verdt å se på hver tirsdagskveld. Endret 12. januar 2008 av Håks Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg har hørt at denne karen spammer et eller annet budskap rundt om kring på alle verdens fora! Hadde vært spennende med noen av trådene hans i dette forumet også! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hva med Knut Jørgen Røed Ødegaard ? Jeg regner at han kunne skrevet en del fantastiske og utrolig spennende tråder om nydelige hendelser i vårt enorme univers. http://www.astro.uio.no/~knutjo/ ---- Jon Bing ---- Ingrid Espelid Hovig Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Jon Bing hadde vært helmaks Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hans Bauge: diskusjonene her hadde blitt mye heftigere, morsommere og mer underholdende enn noensinne dersom denne mannen hadde deltatt. Da hadde jeg garantert abonnert på innleggene hans. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Svinat: både bauge og OJ har sagt i senere tid at Bauge hadde manus på det han sa i programmet..han er sikkert ikke så gæern til vanlig. Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg har jo sett intervju med ham der han sier at han overdrev, men han sa at meningene var hans. Tror nok han hadde klart å overdrevet litt her i forumet også om han hadde villet. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jon Bing hadde vært helmaks Skal sende en mail til han.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Aylar Lie: For å se hvor fort hun hadde blitt kasta ut pågrunn av tøsing i diverse kategorier:P Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Gisle Hannemyr, av åpenbare grunner. Fyren er genial! Endret 13. januar 2008 av gonjimann Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 En spekulativ post fjernet. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Enevald Flåten ville nok gått Kakestykke en høy gang i religionskategorien. Endret 13. januar 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Apropos religiøse, det hadde vært gøy å ha noen på lik høyde med Paven her. Synd at han ikke snakker norsk. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Jesus Camp i religionsdelen av forumet, så hadde det blitt litt mer liv! Endret 13. januar 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå