Gå til innhold

Hvilken kjente personer skulle du ønske ble medlem av Diskusjon.no?

Dotten

Anbefalte innlegg

Vår verden blir stadig større og man kan aldri vite hvem som skjuler seg bak de mange nickene på forumet. Om det skulle vært noen kjente personer som skulle blitt medlem, hvem ville vært dine ønsker? Kom med forlsag og gi en begrunnelse (ubegrunnede innlegg slettes).

Personlig har jeg noen som kunne skapt litt rabalder i forumverdenen:

hb-Tor_Erling_Staff_87166d.jpg

Tor Erling Staff: Hver gang mannen kommer med en ytring så er det nok et par nordmenn som mister livet fordi de setter kaffien i vrangstrupen. Han kunne skapt mye rabalder og virkelig satt ytringsfriheten på prøve.

180px-A-ha_Morten1.jpg

Morten Harket: Denne mannen er mer uforståelig enn selv PencilCase presterer på sitt beste, men det han sier er uansett genialt artig. Om man da forstår det han sier.

1057.jpg

Davy Wathne: Han kunne skapt rabalder i fotballdelen og ville sikkert lirt av seg et sykkelveddemål i god Øyvind Dahle stil.

1390.jpg

Knut Nærum: Mannen med landets tørreste, men mest geniale, humor. Har en skriverglede uten sidestykke og ville sikkert gjort underverker for å spre godt humør blandt forumets befolkning.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slenger meg med på Staff og Nærum, jeg, men viktigst av alt er det å få denne karen hit:

hegge2.jpg

Per Egil Hegge: Han skriver bedre enn de fleste og er i tillegg knakende morsom. Han burde selvfølgelig bli unntatt fra regelen som sier at "en aldri skal rase ut i tråden med kritikk av skrivefeil eller grammatiske feil." Ja, han burde til og med få administratorrettigheter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...