gigax Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Bestilte varene mine hos komplett - ca 15 PC deler - klokken 15:30 på ettermiddagen. To timer senere stod det "sendt", og dagen derpå i halvettiden ankom de Oslo. Avbestilte fra Netshop fordi de utsetter og utsetter og utsetter og utsetter, selv om de sier på mail at de får varene. Også fordi når det står feks "Fjernlager: 4" så viser det seg at de ikke har de på fjernlager likevel. Lær dere å hold webshoppen oppdatert! Merker også forskjell når jeg sender e-mail til netshop. De sier som regel "Vent og se" eller "Vet ikke", mens komplett gir KONKRETE svar. (Satt litt på spissen) Fortsett slik Komplett! Endret 12. januar 2008 av gigax Lenke til kommentar
War Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Der gikk du glipp av en sjokolade! Jeg bestillte ram fra netshop som he hadde på fjernlager som i virkeligheten betydde at fabrikken i usa snart skull lage dem og etter 4 uker måtte jeg avbestille. Lenke til kommentar
Ikon Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 går ikke dette litt i bølgedaler da? For ca. 2 år siden bestilte jeg no greier fra komplett som tok en evighet før det gikk igjennom systemet sitt, mens netshop gikk fort som fy. Jeg vil tippe at dette har noe med webshoppens interne salg, lager og bestillings struktur i forhold til hvor mange kunder de har. Jeg syns i allefall det er gledelig hvis komplett har fått oppgradert systemet sitt slik at de ikke lenger har noen problemer med å sendre ut pakker, de har tross alt VELDIG mange kunder og jeg vil tippe at grunnen til forsinkelser på den tiden hvor jeg bestilte kom rett og slett av at systemet ikke klarte å håndtere så mange bestillinger som de har. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Komplett har pusset opp lageret sitt for millioner og millioner, og er nå VELDIG raske. Me likey Lenke til kommentar
War Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg liker at netshop tar inn spesielle HiEnd produkter men sørg for å ha en realistisk lagerstatus så kunder ikke blir lurt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå