griffin95 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hei Får melding om at Nvidia setter ned ytelsen pga. strøm mangel. Jeg har kun en kontakt fra Hiper 580w det er 2 stk. kontakter vedsiden av hver andre på kortet men skal begge brukes når en kjører med et skjerm kort ? Griffin95 Lenke til kommentar
Delish Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hei Får melding om at Nvidia setter ned ytelsen pga. strøm mangel. Jeg har kun en kontakt fra Hiper 580w det er 2 stk. kontakter vedsiden av hver andre på kortet men skal begge brukes når en kjører med et skjerm kort ? Griffin95 Begge kontaktene skal plugges i ja, du kan kjøpe overgang/adapter til kontakt nr 2. Det er 2 stk 6pin PCI-E strømkontakter på 8800GTX. Lenke til kommentar
griffin95 Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Takk for svar, det følger med en del ledninger til Hiper og jeg har en som passer kontakt nr.2 dvs. 6pim som splitter seg i 2 stk. flate skjøte stykker. Setter disse i den som skal gå direkte opp i HPU Holder på nå Griffin95 Lenke til kommentar
griffin95 Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Takker igjen, dette gikk kjempe greit, nå kan jeg spille CS source også.........har bare hvert litt treg av meg dette her med ikke å fikse problemet. Kjente til dette fra jeg bygge PC-en og hadde en diskusjon ute men det kom ikke noe fasit dengang. Dårlige manualler når det gjelder akuratt dette med strøm også. Så det er jo en del som slitter litt med sort skjerm når de starter opp første gangen link gammel diskusjon når jeg bygget PC-en https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=704560&hl= Griffin95 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå