DarkMan Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Noen som har noen erfaringer med dette kortet. Om noen har dette kortet, kan dere da fortelle hva dere har klokket kortet til. Gjerne med og uten kjøling. Har klart å kjøre minnet 400@450mhz uten ekstra kjøling. Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 jeg har et Asus v7700 Gf2 Ti 64 DDR.. har klokka mitt til 274/475 uten ekstra kjøling..... kan ikke kjøre høyere uten å få dårlig grafikk i spill.... Lenke til kommentar
Xiancorp Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 Jeg har Asus V7700 pro 64MB.. Det kjører jeg lett opp til core: 200@220 mem: 400@460 uten ekstra kjøling.. Det går høyere også, men da er det ikke 100% stabilt tror jeg.. Temperaturen ligger (ifølge Asus SmartDoctor) på ca 45grader på minnet... Har nå også satt på 2stk ThermalTake kjøleribber på rammen, men det virker ikke som temperaturen synker noe synes jeg... Får mekke inn noe mer vifte-ting da :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå