bullxfighter Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Hei! Jeg har kjøpt cs source og når jeg skal spille spillet kommer denne feilmeldingen opp ettervært:(Overskrift)Counter Strike Source: hl2.exe - programfeil. Instruksjonen i "0x5f266e18" refererte til adresse "0x00000564". Minnet kunne ikke være "read". Jeg kommer til bakrunden og det står loading... Men så blir det plutselig svart og feilmeldingen kommer opp. :/ Alt av svar! Takk! Endret 14. januar 2008 av bullxfighter Lenke til kommentar
sebba_dom Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 akkurat det samme skjer på meg:( jeg vil også gjerne vite have jeg må gjøre Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Herre, akkurat samme spørsmål for noen dager siden. Hva med å søke? (Søk -> Velg Counter-Strike-kategorien og søk etter read). Første treff. Lenke til kommentar
sebba_dom Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Herre, akkurat samme spørsmål for noen dager siden. Hva med å søke? (Søk -> Velg Counter-Strike-kategorien og søk etter read). Første treff. du må kanskje si hva vi skal gjøre...? Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Kan gjøre det jeg. Lese. Teskje. Endret 29. januar 2008 av DurinVIII Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå