2bb1 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hei, har koblet både dataskjermen og tven til pcen, men man ser tydelig at dataskjermen "reagerer" litt raskere enn TVen. Responstiden på begge skjermene er såpass lav at dette kan jeg ikke tenke meg er grunnen. Har en 10m HDMI 1080p kabel mellom TV og PC, kan dette være årsaken til forsikelsen? Eller er det andre årsaker som også kan innvirke på dette? Er ikke noe jeg bryr meg om egentlig, men om det er mulig å få vekk forsinkelsen så kan jeg jo gjøre det. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 er tv en plasmaskjerm så vil plasmaskjermen av natur være tregere Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Nope, er en LCD gitt Edit: 3ms har TVen, dataskjermen 2ms. Endret 12. januar 2008 av 2bb1 Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 det kan være en innebyggen delay i tv'n hvis du kjører over hdmi. merkelig det der. begge skjermene er koblet direkte til pc? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Jepp, har to DVI-uttak i PCen, så den ene går rett til PC-skjermen, mens den andre er koblet til ved en HDMI->DVI adapter og så 10m HDMI-kabel og rett i TVen. Vet du hvordan denne eventuelle innebygde delayen kan fjernes? Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 kan hende det ligger noe i menyen som kan fikse dette. ville også sett i brukermanualen for å finne en løsning. Er du riktig heldig er du avhengig av å komme inn i service menyen på tv'n for å endre dette. hva slags tv er det forresten? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Okei. TVen er en Philips 47" PFL9732D 1080p. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) googlet litt på denne skjermen og det er flere som har samme problem som deg... forsøk å deaktivere disse instillingene og se om det hjelper. • Perfect Pixel HD. • HD Natural Motion • 100Hz Clear LCD • Dynamisk kontrast • MPEG artifaktreduksjon • Active control Endret 12. januar 2008 av Dewil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå