Gjest Slettet+981287349 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Eg meiner at folk som pussar tenne kvar dag, morgon og kveld kastar bort mykje av livet sitt. Tenk på all den tida du kunne spart, og brukt på noke anna! Eg pussar dei berre ein gong i veka, og utnytt tida mi betre Tenk alle de damene du drar på ett hvit smil ? Puss så får du en suss er mitt motto, det burde du åsså bruke ! Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 takk chokke, det var det eg meinte å seie (jaja eg veit du er uenig i alt anna eg seier i dnne trådn) hahahahaha pusse tunga?? faen eg ler!!!!! kven gidd det Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Jeg pusser også tungen, da det ligger bakterier der også. Dessuten får man bedre ånde. Du vet vel at de fleste nye tannbørster kommer med tungebørste? Endret 14. januar 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 nei det visste eg ikkje. eg syns det høyrdest jævli merkelig ut å pusse tunga, trur berre det er noken få som gjer som er heilt fanatikarar når det gjeld tannpuss (ikkje får å vere frekk men noken her virker som dei har det) Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Du vet... jeg har en onkel og han pusset/pusser ikke tennene, men han begynte ikke å miste tennene før han var rundt 25... Nå bruker han gebiss... Mer enn det skal jeg ikke si. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 takk chokke, det var det eg meinte å seie (jaja eg veit du er uenig i alt anna eg seier i dnne trådn) hahahahaha pusse tunga?? faen eg ler!!!!! kven gidd det Du viser ikke akkurat noe veldig åpent syn til andre sine synspunkter, så hvorfor gidder du? Bruker du ikke uhorvelig mye tid på en argumentasjon du ikke kommer til å endre synspunkt? Nei, jeg er ikke enig med deg. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Eg meiner at folk som pussar tenne kvar dag, morgon og kveld kastar bort mykje av livet sitt. Tenk på all den tida du kunne spart, og brukt på noke anna! Eg pussar dei berre ein gong i veka, og utnytt tida mi betre berre på å pusse tenne, brukar du for eksempel 215.6 dagar!!!! (viss du lev i 85 år) og det er berre tannpuss!! tenk på kor mykje fuck du kastar bort tida de på!!! karpe diem kjære folk Hehe, du er et lite troll du, Schnell. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Vice, som jeg netopp sa jeg foretrekker å renske opp en gang i uken. Føler liksom jeg må gjøre det sånn det ikke samler seg mange lag med dritt i tennene liksom, og det holder lenge for meg å gjøre det en gang i uken fremfor 2-3 ganger til dagen!!! bortkasta spør du meg, men det har du vel forstått jeg mener pettersk91. lol ja, det kommer altså dårlig ånde fra TUNGEN ikke tennene!! hahahahahah hvem er det som pusser tunga lissom?? OWNED!!! :D:D loool eg har berre pusst tennene ein gong i veka i 3 år no, og i løpet av dei 3 åra har eg berre hatt hol ein gong! (pluss ein gong når eg var yngre når eg pusste dei oftare), så det som står i artikkelen stemmer ihvertfall ikkje med meg! og eg har nesten ingenting plakk heller. tannlegen skrøytar alltid av tennenen mine, det einaste han seier er eg må slutte å drikkje så mykje kola (eg drikk kola kvar dag). og viss du prøvde å fornærme meg med å angripe mine lese og skriveferdigheter så er det lavmål Og jo, folk eg kjenner hadde sagt det til meg med ein gong! Broren min feks hadde brekkt seg og sagt det med ein gong viss eg hadde hatt dårleg ånde. det same gjeld venane min, dei er dritfrekke og vert glade viss dei fpr påskudd til å seie noke sånt. Bakterier sprer seg.. Visste du det? Og jeg prøver ikke å fornærme deg gjennom skriving, men jeg blir litt irritert over det, men om du har sykdom, så skal jeg akseptere det. Men jaja, du skal få leve en løyn om du vil.. Du får et smertehelvette snart! Endret 14. januar 2008 av Petersk91 1 Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Det tror ikke jeg. hæ? jeg kødder ikke, han har ikke tenner igjen på grunn av det og han har aldri vært i et forhold... Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Morsomt når folk orker å bry seg om trollingen til Schnell. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Det tror ikke jeg. hæ? jeg kødder ikke, han har ikke tenner igjen på grunn av det og han har aldri vært i et forhold... Var posten over din jeg svarte på Endret 14. januar 2008 av Aleksmyy Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Denne diskusjonen er vel som i simen1 sin diskusjon om "store stygge bensinslukere" og "støtte til bønder". Han seier si meining og me andre prøver å forsvare oss og seier vår meining. Men da kjem trådstarter og slenger drit tilbake og meinar bestemt at han har rett, uansett kva andre måtte meine og er ikkje open for å få meire kunnskap om emne. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Var posten over din jeg svarte på Jammen da så. Jeg pusser selv en gang om dagen, jeg glemmer alltid å pusse om morgenen. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Morsomt når folk orker å bry seg om trollingen til Schnell. Bry seg og bry seg, morsomt å møte slike folk utenfor religions-delen av forumet. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Var posten over din jeg svarte på Jammen da så. Jeg pusser selv en gang om dagen, jeg glemmer alltid å pusse om morgenen. Enig. Bare at jeg alltid glemmer om kvelden, er glad jeg ikke glemmer og pusse tenna før jeg skal på skolen:P Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Enig. Bare at jeg alltid glemmer om kvelden, er glad jeg ikke glemmer og pusse tenna før jeg skal på skolen:P Det er utrolig irriterende å glemme det ja, men nå har jeg alltid hatt en pakke tyggis i lomma i flere år nå. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Enig. Bare at jeg alltid glemmer om kvelden, er glad jeg ikke glemmer og pusse tenna før jeg skal på skolen:P Det er utrolig irriterende å glemme det ja, men nå har jeg alltid hatt en pakke tyggis i lomma i flere år nå. Hehe, smart. Tygger jeg tyggis på skolen min kommer alle som hyener og skal ha Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Enig. Bare at jeg alltid glemmer om kvelden, er glad jeg ikke glemmer og pusse tenna før jeg skal på skolen:P Det er utrolig irriterende å glemme det ja, men nå har jeg alltid hatt en pakke tyggis i lomma i flere år nå. Hehe, smart. Tygger jeg tyggis på skolen min kommer alle som hyener og skal ha en i klassen min får gratis tyggis fra jobben, så da er det alltid 2-3 pakker til vær (vi er bare 13 stykker) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg