Gå til innhold

Kvifor gidd noken å pusse tennene kvar dag? og andre bortkasta ting

Schnell

Anbefalte innlegg

Nok en stjernetråd av Schnell.

Ikke plukker han opp dritten etter seg og ikke pusser han tennene oftere en 1 gang i uka, og ikke har han tengt å vaske dusjen sin etter at han har flyttet for seg selv og ikke har han tengt å rengjøre eller rydde hjemme heller.

Skal bli interresant å høre fra Schnell om en 5 til 10 år fra nå.

Forresten tror du det er en grunn for at tannlegen sier at du må drikke mindre Cola?

Og hva kan den i såfall være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Nok en stjernetråd av Schnell.

Ikke plukker han opp dritten etter seg og ikke pusser han tennene oftere en 1 gang i uka, og ikke har han tengt å vaske dusjen sin etter at han har flyttet for seg selv og ikke har han tengt å rengjøre eller rydde hjemme heller.

Skal bli interresant å høre fra Schnell om en 5 til 10 år fra nå.

Forresten tror du det er en grunn for at tannlegen sier at du må drikke mindre Cola?

Og hva kan den i såfall være?

Ja, henrett han så gjerne, men kom i håg at ved å utfordre dere, så fikk han frem ganske mye opplysninger om nettopp dere!? Når man peker på noen, så er det bare en finger som peker mot synderen, og tre som peker mot en selv ...!?

:cool:

Sikkert unøvendig å fortelle dere at jeg har umåte sans for guttens ærlighet. Det er svært få som virkelig tør vise sin ektehet. Altså vise selvet, og ikke jeget.

:)

Lenke til kommentar

Jeg pusser tennene mine 3 ganger daglig.

Hva får jeg igjen får det?

jeg sparer mye penger på tennlegeregninger, og jeg slipper og bruke MASSE TID PÅ TANNLEGER OG SYKEHUS FOR AT NOEN KVAKKSALVERE SKAL KIKKE NED I KJEFTEN PÅ MEG FORDI JEG IKKE HAR GJORT EN FORBASKET GOD NOK JOBB!!

Derfor pusser vi tennene våre :)

Sist gang jeg var hos tannlegen, så satte jeg ny rekord men 3 minutt og 27 sekund!

Sparer man ikke så mye tid på det vel?

Lenke til kommentar

Jepp, eit bra poeng.

Det verste med tråden er ikkje at Schnell ikkje pussar tenna. Han kan ha alskens grunnar for å ikkje pusse tenna, f.eks. får utslepp av tannkremen, dei har ikkje råd til tannkrem/tannkost osv. Men når HOVUDARGUMENTET er at han ikkje vil bruke TID på å gjere det, ja då går heile debatten på grunn, og mannskapet i form av ord rømmer skipet.

Endret av aspic
Lenke til kommentar
Ja, henrett han så gjerne, men kom i håg at ved å utfordre dere, så fikk han frem ganske mye opplysninger om nettopp dere!? Når man peker på noen, så er det bare en finger som peker mot synderen, og tre som peker mot en selv ...!?

Sikkert unøvendig å fortelle dere at jeg har umåte sans for guttens ærlighet. Det er svært få som virkelig tør vise sin ektehet. Altså vise selvet, og ikke jeget.

Neida denne gangen skal jeg ikke henrette han.

Tenker tannlegen hans ler hele veien til banken med tanke på at han har sikret seg en fremtidig god kunde.

Forarbeidet er nemlig viktig her.

Men bryr det meg, nei, han skal gjerne få pusse tennene så skjelden han vil, samme gjelder hygiene, rydding og renhold hjemme for densaksskyld.

Jeg tengte mere på hvor Schnell står i samfunnet senere i livet med slike holdninger.

Lenke til kommentar

Selv prøver jeg å unngå å dusje, spise, drikke, toalettbesøk osv osv, alt for å spare tid. Jepp, jeg får så mye tid og så kjeder jeg meg.

Det er ikke det at du ikke pusser tenna som bryr meg, men det er disse tåpelige argumentene du kommer med. Sikker på at livet ditt er så fyllt til kanten at å putte inn noe "unødvendig" ville få begeret til å renne over. Lever du et veldig stramt tidsskjema?

Lenke til kommentar
Ja, henrett han så gjerne, men kom i håg at ved å utfordre dere, så fikk han frem ganske mye opplysninger om nettopp dere!? Når man peker på noen, så er det bare en finger som peker mot synderen, og tre som peker mot en selv ...!?

Neida denne gangen skal jeg ikke henrette han.

Tenker tannlegen hans ler hele veien til banken med tanke på at han har sikret seg en fremtidig god kunde.

Forarbeidet er nemlig viktig her.

Men bryr det meg, nei, han skal gjerne få pusse tennene så skjelden han vil, samme gjelder hygiene, rydding og renhold hjemme for densaksskyld.

Jeg tengte mere på hvor Schnell står i samfunnet senere i livet med slike holdninger.

Kva meiner du med det?

Og kor har det at eg har dårleg hygiene komt frå?? Det einaste eg har sagt er at eg berre puss tennene ein gong i veka. og eg eg er under 18 så eg kjem ikkje til å gå til han tannlegen når eg er over 18 så eg trur nok ikkje han ler nei ;) han seier eg har heilt fine tenner, berre et må slutte å drikkje så mykje kola, og det seier jo tannlekjar til alle.

Selv prøver jeg å unngå å dusje, spise, drikke, toalettbesøk osv osv, alt for å spare tid. Jepp, jeg får så mye tid og så kjeder jeg meg.

Det er ikke det at du ikke pusser tenna som bryr meg, men det er disse tåpelige argumentene du kommer med. Sikker på at livet ditt er så fyllt til kanten at å putte inn noe "unødvendig" ville få begeret til å renne over. Lever du et veldig stramt tidsskjema?

ja for alt eg veit så kan eg døy i morgon. difor utnytt eg mi tid til mitt besta.

og kva er det for noken "tåpelege argrumenttar" du sikt til? eg synes dei er gode eg.

Lenke til kommentar
Men det var ikke det det skulle snakkes om. Helt teknisk... før, urmennesket, det hadde jo ikke colgate og pinner med myke hår på som de dro mellom tennene.

Datt de ut da? Og resulterte i mye smerte?

Joda, men hadde dei Cola i gamledagar?

Du kan ikkje sitje der å vere seriøs når du samanlikner med 10.000 år tilbake i tid? Då var kostholdet hovudsakeleg kjøtt og vatn. Tannkrem blei ikkje vanleg å bruke før på 1900-talet (i Storbritannia). Difor vert det meir realistisk om du samanliknar med 1800-talet. Les gjennom denne artikkelen du Schnell. Eg kan ta litt utdrag:

Jeez! Jeg sammenligna ikke noe med Schnell jeg? Det var et off-topic-spørsmål! Du tolka tydeligvis posten min som skarp i tonen, det var ikke poenget.

Det var et helt annet spørsmål, og tenk gjennom før DU poster noe som er skarpt i tonen...

EDIT: Snufs.

Endret av Binko
Lenke til kommentar

Alle piss vel i dusjen? det er vel ingen som gidd å gå ut av dusjen og bort til dassen viss dei skal pisse? eg meiner.... Det vert jo heilt reint etterpå siden det er så mykje vatn, dessutan går jo røyrene me dusjvatn og dassvatn same plass.

Nei, eg hatar hurtigmat så det gidd eg ikkje kaste vekk livet mitt på.

Og eg har bare hatt hol to gonger i heile mitt liv, og ein var før eg byrja med å berre pusse dei ein gong i veka.

Edit: Tok meg tid å retta nokre skrivefeil, eg prøvar og forebtre meg på det

Endret av Schnell
Lenke til kommentar

hallo???? Pisset fyk jo ned der all vatnet fyk med ein gong! Og med så mykje vatn som renn ut av dusjen så skal eg love deg det vert heilt reint! og det er ikkje unormal å pisse i dusjen.

Thomas giertsen pissar og i dusjen. mangen andre og. eg hadde ein diskusjon med noken vener om akkurat det, og i byrjinga var det ingen som ville innrømme det, men etterkvart som noken sa dei gjor det var det nesten ingen igjen som sa dei ikkje gjor det

Endret av Schnell
Lenke til kommentar

det går da ned i sluket, men forstår tankegangen din, og bruker dassen om jeg må pisse sjøl :p

Edit: til uberninja

dobbel edit: Du sa noe om å ikke vaske dusjen din når du flytta hjemmefra en eller annen gang i denna tråden her, trådstarter.

Siden du da bor hjemme hos foreldra dine eller noen andre for alt jeg veit.

De som faktisk rydder der du bor vasker nok dusjen/badekaret og det som er. Veit du hvorfor dem gjør det?

fordi det faktisk blir møkkete der!

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Jo, urinet går med vannet, men jeg hadde hvert fall syntes det hadde vært ubehaglig å stå i dusjen hvor noen hadde pisset.

Jeg bruker hvert fall toalettet til å pisse, ikke vasken eller dusjen.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Jo, urinet går med vannet, men jeg hadde hvert fall syntes det hadde vært ubehaglig å stå i dusjen hvor noen hadde pisset.

Jeg bruker hvert fall toalettet til å pisse, ikke vasken eller dusjen.

eg skal vedde på du har stått i ein dusj der andre har pissa. 100 %.

Lenke til kommentar
Eg meiner at folk som pussar tenne kvar dag, morgon og kveld kastar bort mykje av livet sitt. Tenk på all den tida du kunne spart, og brukt på noke anna! :D

Eg pussar dei berre ein gong i veka, og utnytt tida mi betre

berre på å pusse tenne, brukar du for eksempel 215.6 dagar!!!! (viss du lev i 85 år) og det er berre tannpuss!! tenk på kor mykje fuck du kastar bort tida de på!!! karpe diem kjære folk

ville du ha kysset din kjæreste som lukter overmodne gym-sokker?

viste du at med hygiene god hygiene lever du lenger?

hvis du mener det er bortkastet med tid kan du slutte å blunke med øynene dine.

i løpet av 80 år har du blunket bort 2 år av livet dit.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Synes det er litt tragiskt at dere tar opp ekstremtilfeller som et argument. Hva om han faktisk ikke har dårlig ånde? Dere har ingen rett til å uttale dere om hvordan han ser ut/lukter/gjør på fritia (bortsett fra å plukke opp hundedrit :) ).

Nå skal jeg ikke forsvare Schnell på noe vis, men vær så snill og hold dere unna "hva hvis" og "dersom at"-spørsmål.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...