Gå til innhold

Kvifor gidd noken å pusse tennene kvar dag? og andre bortkasta ting

Schnell

Anbefalte innlegg

snakk om idiot du er da du finner jo på noe jeg ikke har ment bare les selv og forstå din forbanna idiot om du er så dum om du ikke forstår det jeg har skrevet så bør du bare holde kjæft.sa aldri at du blir feit om du ikke dusje eller mister familien sin. kontakt en pshycolog det vil forfriske hjernen din.

Kan ikke du heller ta kontakt med komma- og punktumtastene dine?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trådstarter har faktisk ett poeng.

Dagens syke hygienehysteri gjør folk veike.

Det viser hva du vet om hygienehysteri, hysteriet her dreier seg mest om bakterier.

Tannpuss er mest for å hindre syrer å etse seg inn!

Edit:

For de som liker å misforstå sier jeg ikke at det er alt ...

Hysteriet dreier seg om bakterier ja, og dersom du aldri utsetter kroppen din for slikt, vil den ikke være i stand til å stå imot når det gjelder.

Dersom du lever livet ditt i en glassboble har du det jævlig fint, helt til boblen sprekker.

Hva syrer anngår så skal du jo IKKE pusse tennene dine etter du har drukket syre. Er vel snarere sukker det handler om, da bakteriene spiser dette og formerer seg, men det er vel mer emaljeskader som er problemet. Dette er all brusen sin skyld, og å pusse tennene hjelper ikke mot syreskader, det gjør bare vondt verre.

Var aldri en mester i å pusse tennene mine som ung, men hadde aldri så mye som ett hull. Samme gjelder mange andre, så den der "Puss tennene, om ikke detter alle tennene dine ut!" må dere lenger ut på landet med. Om dere bryr dere så mye om tennene bør dere heller spise mindre sukker, og drikke mindre brus/juice.

Det morsomste med denne tråden er å se alle de forfengelige grunnene til at folk pusser tennene så mye, spessielt det med dårlig ånde.

Alle reklamene spiller jo på den der "Om du ikke pusser tennene dine får du dårlig ånde, ingen venner, ingen kjæreste, ingen fin bil, og ender opp alene resten av livet" frykten til folk. Og fyfaen som det funker! Standard_2.gif

Lenke til kommentar

denne diskusjonen kan oppsummeres slik:

Schnell: tannpuss er waste of time

alle andre: nei det er ikke det.

noen: schnell du har ingen venner fordi du har dårlige ånde

schnell: nei, jeg har sterke tenner, tannpuss er unødvendig, jeg har venner-bare ikke ordentlige venner

noen: litt drittkasting

OG slik har diskusjonen fortsatt ut i fem sider, jeg trodde denne diskusjonen skulle dø etter 1-2 sider.

Lenke til kommentar
ja ,det vil eg tru. når eg flytt ut kjem eg i alle fall aldreg til å gidde å vaske dusjen!!!!

:thumbup:

Flott, du er allerede på god vei til å bli en skikkelig møkkasabb! Hadde vært gøy med bilder dersom du flytter til et eget sted noen gang. Men jeg vil anmode deg ennå en gang til å kutte ut tannpussen 100% hvorfor er det noen vits å kaste bort tid på en "storoppryddning" én gang i uka? Hva er poenget? Har du egentlig regnet på hvor mye tid du fortsatt kaster bort på dette?

Lenke til kommentar

Fyfaen til en patetisk verden vi lever i når andre forteller trådstarter at han ikke har venner, lukter vondt, har dårlige tenner, og verdens dårligste ånde, bare fordi han sier noe som går imot den allmenne normen.

Schnell formulerer seg kanskje litt kronglette her og der, men selv en følelsesmessig avstumpet barbar som meg selv forstår jo at dette er naturlig når hundre håpløst forfengelige ulver går i strupen på han samtidig.

De fleste her skulle hatt seg en på tygga. "Å herregud pusser du bare tenna en gang i uka? Åååååh så ekkel du eer"

Hvor faen har jeg komt til? Er denne tråden reservert for folk fra Bærum?

Hilsen PandaMartin, som har kuttet kraftig ned på hygienen når madammen reiste nordover igjen! Standard_2.gif

Lenke til kommentar
... Mens du Eirik, viser gode kvaliteter innen argumentasjon, grammatikk og almenn tankegang. :nei:

Men det var ikke det det skulle snakkes om. Helt teknisk... før, urmennesket, det hadde jo ikke colgate og pinner med myke hår på som de dro mellom tennene.

Datt de ut da? Og resulterte i mye smerte?

Kultent gjort av The One å gi noe som funker så bra, men tåler så lite...

EDIT... tror jeg vi skriver. :)

Så hadde de vel kanske et litt annet kosthold, med en del mindre sukker en det vi tyller i oss.. samt at å spise uten kniv og gaffel nok gjorde at man brukte tennene mye mer til aktiv tygging en det vi gjør i dag :whistle:

Lenke til kommentar

Takk pandamartin. Der skreiv du eit av mine poeng mykje betre enn eg fekk til sjølve

Kittycat: Ja det må du berre gjere, det er ikkje målet mitt å få folk til å slutte med hygiene. Viss du ynskjer å bruke tid di på det, så må du sjølvklart gjere det!

akkla: massevis, eg har ikkje noken spesifike planar, men planen er jo å bruke det på noke eg har lyst å gjere, og ikkje noke eg ikkje har lyst å gjere! :D

Aleksmyy: eg vaskar med kvar dag, men eg gidd ikkje dusje meir enn ein gong i veka liksom

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
denne diskusjonen kan oppsummeres slik:

Schnell: tannpuss er waste of time

alle andre: nei det er ikke det.

noen: schnell du har ingen venner fordi du har dårlige ånde

schnell: nei, jeg har sterke tenner, tannpuss er unødvendig, jeg har venner-bare ikke ordentlige venner

noen: litt drittkasting

OG slik har diskusjonen fortsatt ut i fem sider, jeg trodde denne diskusjonen skulle dø etter 1-2 sider.

Da var vi to som svevde i den villfarelsen. Det er nesten livsfarlig å gå mot strømmen.

:whistle:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...