Gå til innhold

Kvifor gidd noken å pusse tennene kvar dag? og andre bortkasta ting


Schnell

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
r2d290: Nei eg er tvert imot uegoistisk! :mad: Hadde eg vore egoistisk hadde eg fått ungar, og eg hadde vert ein dårleg forelder! eg veit eg er ego, og difor hadde eg ikkje våre ein god forelder :( dessverre, det er sikkert folk som meiner å få born er meiniga med livet og sånn om elskar det, men eg har ein anna meinig med livet!

 

greit eg skal svare heilt ærleg: Fyrst spurte eg ho: "har du kjent at eg har dårleg ånde noken gong??"

så svarar ho: "nei, men eg tippar du har dersom eg hadde komt nærmare deg"

så seier eg: "greitt" og så pustar eg på ho

då brekk ho seg og så spør ho kva eg åt til middag i går for eg hadde heilt jævlig ånde sa ho :p

 

men ingen hadde lagt merke til at eg hadde dårleg ånde når eg ikkje pustar og pesar dei rett i trynet, så då er det ikkje noke problem ;)

 

1. synes nesten du motsier deg selv nå... først sier du "enig, eg veit eg er ego og hadde aldreg greidd å tatt meg av eing unge" så sier jeg: "nå synes jeg nesten du har blitt litt på kanten til egoistisk", så sier du "Nei eg er tvert imot uegoistisk! mad.gif Hadde eg vore egoistisk hadde eg fått ungar, og eg hadde vert ein dårleg forelder! " og i neste setning skriver du "eg veit eg er ego, og difor hadde eg ikkje våre ein god forelder"... på tide å bestemme seg før du gjør meg mer forvirra enn nødvendig?

 

2. Sorry, men jeg ler akkurat nå :roll: herved har vi bevist at 1. tanpuss har noe å si for ånden, og 2. en eventuell kjæreste vil nekte å kline med deg (du kan være sikker på at alle jenter er like følsomme for folk med dårlig ånde)

 

 

du får bestemme selv, men jeg begynner å bli glad for at jeg ikke skjenner folk som er veldig opptatt med å spare tid, for tro meg: folk viser avstand til folk som er opptatt av å spare mest mulig tid, og jeg synes du skal ta dagens hendelse som et tegn på det. Jeg er også helt enig i de som sier at du heller kan spare tid på andre ting enn det som påvirker hygienen. Jeg vet at det med tanpuss bare var et eksempel, men synes du skal være litt forsiktig med å eksprimentere med hygienen din ;)

 

Og angående det Henrik C sier: Hvor mange jentevenner har du egentlig schnell (Da snakker jeg om folk du ikke har blitt kjent med gjennom familien) ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...