Gå til innhold

Kvifor gidd noken å pusse tennene kvar dag? og andre bortkasta ting

Schnell

Anbefalte innlegg

Dessutan er alle i landet daude av e-coli fordi vi har importert kjøt frå u-land.

Haha, e.coli fra u-land ja. Om du hadde vært fulgt litt med selv så hadde du kanskje hørt om den siste E.coli skandalen her i Norge som tilfeldigvis kom fra norsk fabrikk og norsk kjøtt i...Sogndal!

Om hygienen&kunnskapsnivå i de traktene er like dårlig som det dere to representerer så utgjør nok mat derfra mye større helsefare enn mat fra utlandet. :lol:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjenner flere som driver egen gård og alle de har utdannelse ut over videregående. Da selvsagt i forbidnelse med landbruksdrift. Man kan sikkert jobbe som hjelp/avløser o.l., men å drive egen gård krever ganske mye kompetanse.

Lenke til kommentar
Jeg kjenner flere som driver egen gård og alle de har utdannelse ut over videregående. Da selvsagt i forbidnelse med landbruksdrift. Man kan sikkert jobbe som hjelp/avløser o.l., men å drive egen gård krever ganske mye kompetanse.

Ja...far min har jo gått jordbruksskulen. Eg har arbeidar som avløysar når han er vekkreist. Og alt slikt går heilt fint, trur ikkje det skulle vore noko problem for meg å ta over heile drifta heller :thumbup:

Lenke til kommentar
Ja og det er i alle fall ikke lurt å ha noe å falle tilbake på i tilfelle bare? Studiekompetanse er ikke det verste du ordner deg for å si det slik.

eg ser faen ikkje poeneget med at eg må bli tvingt av alle til å ta studekompetanse når eg får 1 og 2 i alle fag!! det er faen ikkje vits for meg! gje heller skuleplassen min til noken som bryr seg seier no eg!

Sidan han skal verte bonde, reknar eg med han lærer alt som trengs med far sin! Kva er då poenget med all denne skiten av "kunnskap" som vert pressa inn på oss? Eg er sikker på at vi ikkje kjem til å få bruk for 5% eingong av det vi lærer no seinare i livet. I alle fall når det gjeld matte og naturfag.

100 % einig!!!

tomto: eg gjer ikkje lekser og eg trenar ikkje, eg ser ikkje poeneg i noken av delene.

Hehe, med tanke på det kunnskapsnivået du demonstrerer her på forumet hadde det nok virkelig vært en god idé for deg å begynne å gjøre lekser. Selv om man skal bli bonde må det jo være litt kjedelig å sitte med et lite barns kunnskapsnivå?

Eg er mykje smartare enn deg Vice, som berre trur du er smart ;) .Det går an å vere smart utan å bry seg om kor mange elektronar og hypotenusar eit atom har ;) .For slikt fuck treng eg ikkje vete når eg skal bli bonde!

Så å læres seg hvordan et budsjett settes opp er oppskrytt? Siden han skal bli bonde er det vel en god del summer som må holdes rede på...

Eg rekna med nokon kom til å snakke om budsjett ja. Vi seier den går under den 5% nyttig kunnskap. Dessutan er ikkje det noko vanskeleg å lære seg sjølv eller frå far sin.

rekteg igjen ;) eg har lært alt eg treng å vete om jordbruksdrit av far minn!!!

Lenke til kommentar
Sidan han skal verte bonde, reknar eg med han lærer alt som trengs med far sin! Kva er då poenget med all denne skiten av "kunnskap" som vert pressa inn på oss? Eg er sikker på at vi ikkje kjem til å få bruk for 5% eingong av det vi lærer no seinare i livet. I alle fall når det gjeld matte og naturfag.

100 % einig!!!

Du skal nå ha ganske mye kunnskaper for å være bonde da, det er faen meg ikke noe slackeyrke.

Lenke til kommentar
kenny:dei veit eg, eg er bondeson allereie, og arbeidar på garden kvar dag. Eg har jobba i fjøset si eg var liten gut, og eg har aldreg lært ein fuck som eg treng å vete på skulen!

Jeg jobbet også i fjøset fra jeg var.. tja... sånn 4-5 til jeg var 12. *mimre tilbake*

Men du burde få deg en fin utdanning fordet, er det ikke noe som heter landbrukslinja? (husker ikke)

Lenke til kommentar
Eg er mykje smartare enn deg Vice, som berre trur du er smart ;) .Det går an å vere smart utan å bry seg om kor mange elektronar og hypotenusar eit atom har ;) .For slikt fuck treng eg ikkje vete når eg skal bli bonde!

"Kor mange elektroner og hypotenusar eit atom har", faktisk...

Det blir jo veldig kjekt for ungene dine da, kan ikke få hjelp til lekser hjemmefra.

• Liker 1
Lenke til kommentar
kenny:dei veit eg, eg er bondeson allereie, og arbeidar på garden kvar dag. Eg har jobba i fjøset si eg var liten gut, og eg har aldreg lært ein fuck som eg treng å vete på skulen!

Hvorfor fortsetter du å gå på skolen da? Hvorfor ikke bare droppe ut allerede nå? Sparer masse tid på det, og er sikker på at lærerne også blir glade for det :lol:

Lenke til kommentar
eg drit i ungar, dei får greie seg sjølve viss eg skulle få noken. Kvifor i alle dageer skulle eg gidda å kste vekk minst 18 år av livet mitt, på å ta vare på ANDRE mennskjer. nei takk, eg har nok med meg sjølve

Det er det verste jeg noen gang har hørt... Folk som deg fortjener ikke å få unger...

Lenke til kommentar

kenny: ehh?? nei så klart ikkje! kvifor i alle dagar trudde du eg skulle gjere det? Eg seier berre eg ikkje vil ha ungar, det er ikkje unormalt. Eg vil bruke MITT liv på meg sjølve! Og ikkje 18 år av det på å oppdra noken andre. sorry ass, men det er sånn eg følar det!

Lenke til kommentar

r2d290: Nei eg er tvert imot uegoistisk! :mad: Hadde eg vore egoistisk hadde eg fått ungar, og eg hadde vert ein dårleg forelder! eg veit eg er ego, og difor hadde eg ikkje våre ein god forelder :( dessverre, det er sikkert folk som meiner å få born er meiniga med livet og sånn om elskar det, men eg har ein anna meinig med livet!

greit eg skal svare heilt ærleg: Fyrst spurte eg ho: "har du kjent at eg har dårleg ånde noken gong??"

så svarar ho: "nei, men eg tippar du har dersom eg hadde komt nærmare deg"

så seier eg: "greitt" og så pustar eg på ho

då brekk ho seg og så spør ho kva eg åt til middag i går for eg hadde heilt jævlig ånde sa ho :p

men ingen hadde lagt merke til at eg hadde dårleg ånde når eg ikkje pustar og pesar dei rett i trynet, så då er det ikkje noke problem ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...