Gå til innhold

Kvifor gidd noken å pusse tennene kvar dag? og andre bortkasta ting


Schnell

Anbefalte innlegg

Jo Zeph, det er ein meining i det eg seier, og det er ein moral og eit bodskap! :D Poenget er at folk skal få lov å gjere det dei har lyst til! Utan at dei skal verte sosialt drepne av å tørre å seie det høgt! Og ikkje kaste vekk livet på ting som ein strengt tatt ikkje treng å kaste det vekk på!

Folk må selvsagt få gjøre det det vil!(innenfor visse rammer). At du vil oppføre deg som en gristete møkkasabb støtter jeg dog fullt ut og jeg har endog forsøkt å oppmuntre deg til å dra det enda lengre ved å kutte ut alt av feks,. tannpuss og evt. skaffe deg gebiss. Så lenge vi slipper å se/lukte grise-eksperimentene dine på nært hold og det generelt ikke går utover noen andre enn deg selv er det bare god underholdning og god underholdning skal man selvfølgelig støtte opp om. :thumbup:

Stå på! (Og kan vi kanskje håpe på at du kutter ut tannpussen til hvertfall bare 1 gang pr. andre uke?) :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

men det er jo igrunn ganske latterlig at en slik tråd har blitt så populær :S

 

men uansett: kan noen (f.eks fev4ng, eller den personen som sa at denne tråden balanserer på en tråd over forumets reglement) fortelle hva som er galt med denne tråden? Den er i OT-baren, vi holder oss til temaet (vi følger hvertfall den røde tråden), vi bryter ikke med norges lover, vi er alle saklige (selvom saken i seg selv ikke er så voldsomt saklig).

 

Hva er galt?

Lenke til kommentar
kan noen (f.eks fev4ng, eller den personen som sa at denne tråden balanserer på en tråd over forumets reglement) fortelle hva som er galt med denne tråden? Den er i OT-baren, vi holder oss til temaet (vi følger hvertfall den røde tråden), vi bryter ikke med norges lover, vi er alle saklige (selvom saken i seg selv ikke er så voldsomt saklig).

 

Hva er galt?

 

Skummet raskt gjennom noen av de siste sidene og quotet endel off-topic, og det er mye mer og ta av, men jeg orker ikke gå gjennom alle 35 sidene. Hvilke andre tråder får holde på sånn her uten så mye som en advarsel fra moderatorer?

 

Offtopicpratfølger: (måtte fjerne quoter, ble for mange til at jeg fikk lov og poste..)

 

Huff.. dette begynner å bli for teit. Nå er plutselig en ved navn kalvegodt her også. Samme likhetstrekk i signaturen som Schnell, samt samme oppførsel.

 

Har egentlig vist at Schnell var et forumtroll hele tiden, men nå er det ikke morsomt mere.

 

Oppdaterer signaturen min jeg. :)

 

----

 

Og kalvegodt skriver når Schnell er borte :hmm:

 

----

 

Drømte faktisk at Schnell og Kalvegodt var samme person, og at han var et troll. :hmm:

 

----

 

ja, men de er begge pålogget samtidig, så at det er akkurat den samme personen er nok utelukket.

 

Med mindre han tar det til det nivået at han bruker 2 PC-er. Kanskje det rett og slett er to RL kompiser som morer seg? isåfall burde Kalvegodt vært litt annerledes enn schnell.

 

----

 

Ikkje bli innbilsk no :thumbdown: Vi har vore pålogga samstundes begge to fleire gonger!

 

----

 

Kanskje Herjemannen og er samme person, eller kanskje trillinger :hmm:

 

----

 

hahha Herjemannen ja! :D han var klassisk! Hvor ble han av egentlig?

 

Vent på total benektelse på at de to kjenner hverandre nå straks forresten.

 

----

 

Begge er vist nok bønder også

 

----

 

lol, kva feen?? Då trur eg at alle dykk andre er same person, siden dykk meiner det same ;)

 

----

 

Minner meg litt om filmen House of Wax, med de 3 onde tvillingene.. Noen som har sett den?

 

----

 

Nei den har jeg ikke sett Batnobit. Hva går den ut på?

 

----

 

Har sagt det før...og seier det igjen! Vi kjenner kvarandre ikkje! Eg bur i Sogn og Fjordane, og Schnell bur i Hordaland (antar det ut frå nynorskvarianten han brukar)

 

----

 

Eller Herjemann. Alle 3 har nesten like signaturer og snakker nynorsk. Får mange tilfeldigheter.

 

----

 

bartnobbit: Nej, eg kastar ikkje vekk livet mitt på å sjå slike drittfilmar :mad:

 

 

Og eg vert faen forbanna!!!! Eg kjenenr ikkje Kalevegodt, men eg tykkjer han er ein knakande kar, og me tenkjer likt og alt! Og med ein gong eg får ein annar som har omtrent same meinigar som meg, så er det same person som emg!! eg vert forbanna ass!!! :realmad:!!!!Og ja?? eg er bonde? Alle dykk er byfolk :scared: då er nok dykk same person!!!!!

 

----

 

Men nå skal jeg ut en times tid. Vi snakkes videre her etterpå Batnobbit! :)

 

----

 

Det er ikkje noko som heiter "å snakke nynorsk". Men det er derimot rett at vi skriv nynorsk!

 

----

 

Kalvegodt: Nei eg er frå jæren ;) Men eg snakkar blanding av nord norsk og :) og litt sånn russiske grammatikk feil

 

----

 

Det holder med et utropstegn og med en smiley i slutten. Det var noe herjemann også gjorde.

 

----

 

Der kan de sjå! Eg visste ikkje kvar han kom i frå!

 

----

 

Jeg tror dere er brødre. Bombe sikkert.

 

Edit: Kanskje de er med i en hemmelig liga? Noe ALA Tempel ridderene.

 

----

 

Jeg er ikke byfolk, jeg bor i skauen, men jeg er fortsatt renslig :ermm:

 

Schnell: Hvordan kan du bli forbanna av at noen tror du har to brukere her? :dontgetit:

 

----

 

Jeg er heller ikke en av byfolkene. Bor i en bygd med 3000 innbyggere.

Altså sokndal dere bør ta en tur ned her en gang kjempe fint også kan dere treffe meg også kan jeg vise dere bl.a Ruggesteinen, Titania os.v

Anbefales!

 

----

 

Eplemost.

 

----

 

Uff hvorfor kaller vi ikke bare denne tråden: Schnell - Diskusjon og Spørsmål?

 

----

 

Kvifor kallar eg ikkje berre den tråden: Batnobbit - slutt å komm med tåpelege forslag

 

----

 

Pga denne er bare off topic. Denne tråden er bare et skrik om oppmerksomhet.

 

----

 

Jeg også.. I mens får vi vel slå av en prat?

 

----

 

Ja, hva vil du snakke om da?

 

----

 

Hmm, sett noen gode filmer i det siste?

 

----

 

I grunn ikke.. begynte på my super ex girlfriend med Uma Thurman igår, men sovna ca. 1 time ut i filmen. :)

 

Duda?

 

----

 

Jeg syntes den ser litt dårlig ut.

 

Nei, jeg så The Guardian. var litt for mye klisjë. Ellers ok, men den hadde en ufrivillig morsom slutt :laugh:

 

----

 

Ja den var ikke noe bra altså hehe, men så den bare for å se noe! :)

 

----

 

Ja tror jeg også må gå og se noe. Forumet/internettet var så treigt akkuratt nå.

Snakkes, det var en hyggelig prat :)

Lenke til kommentar
Vel...det er dei som misslikar tråden som prøver å få den til å verte stengd ved å snakke om heilt andre ting enn tema. Men i og med at dette er i OT-baren, kan eg ikkje forstå kvifor folk skal vere so forferdeleg fisefine :nei:

Der tok du oss virkelig på senga. Vi er fisefine, det er svaret. Enten bonde eller fisefin :roll:

 

Her var enda et bidrag fra meg mot side 50 :yes:

Lenke til kommentar

phax og fev4jhj: Det er dykk som kkjem med slike innlegg som bidrar med å gjere den endå meir off topic ;) og noken gonger kan det jo vere lurt å diskutere litt andre ting som har slektskap i tannpussing, som eg skreiv i fyrsteposten: "andre ting og i tilleg til tannpuss"

 

chokke: eg seier ikkje at ALEL byfolk er fisefine, men eg personleg vil påstå at eg berre har likt sånn 10 % av dei byfolka eg har likt, medan dei andre har våre forfengelege femikladdar ;) så,,, ikkje sånn for å plassere alle byfolk i bås, men dei eg kjenner er fisefine femiar!!!!

Lenke til kommentar

Ooh, så ikke at noen spurte hva House of Wax gikk ut på.

Isåfall: Det er en tenårings skrekk film med paris Hilton og "Han kjekkasen fra One Three Hill/O.C", jeg så filmen med noen jenter altså :p

Trenger jeg egentlig og si mer? Noen onde tvillinger/trillinger som bor i en by med et voks museum.. Som ingen viste at eksisterte...

Lenke til kommentar

Eg pussar dei opprinneleg kvar sundag, men på sundag var eg så sleten og trøytt at eg orka ikkje, så noer det vel... :hmm: ni dagar sidan eg pusste dei sist gong om eg rekna rett. :p Men det kan vere eg pussar dei i dag i då, sånn i pausen mellom hotel cæcar og dyrlegene, sidan eg ikkje pusste dei på sundag :p

Eg kjenner eg gruar meg litt til å pusse dei :( .Eg vert sånn halvkalm kvar gong eg pussar dei, eg hatar den ekle kvalmande tannkremsmaken, og den ekle pusselyden som kjem når eg skrubbar tennene, og når eg er ferdige og pusse dei kjennes dei ut som ein slange liksom :sick: .Eg kan ikkje fatte korleis noken orkar å gjere det kvar dag!

Lenke til kommentar

Kan du gjøre meg en tjeneste? gå til den mest populære jenta i klassen, og spør om hun kan godkjenne ånden din en gang (bruk som historie at du skal ut på fest eller noe). La dette være en dag da det er mer enn 4-5 dager siden du pusset dem.

 

Legg merke til hvordan hun reagerer, hva hun sier, og hva hun gjør etter at hun har luktet, og gi oss tilbakemelding. Gleder meg til å høre :roll:

Lenke til kommentar
Eg kjenner eg gruar meg litt til å pusse dei :( .Eg vert sånn halvkalm kvar gong eg pussar dei, eg hatar den ekle kvalmande tannkremsmaken, og den ekle pusselyden som kjem når eg skrubbar tennene, og når eg er ferdige og pusse dei kjennes dei ut som ein slange liksom :sick: .Eg kan ikkje fatte korleis noken orkar å gjere det kvar dag!

Det er jo selvsagt bare en tilvenningssak. Du har vent deg til å være en grisete møkkasabb og dermed vil det å være ren og hygienisk være noe fremmed og rart for deg. Andre folk igjen som har et normalt forhold til renslighet og hygiene vil dermed føle seg utilpass når de blir møkkete selv eller kommer litt for nære møkkasabber.

 

Men jeg sier som jeg alltid har sagt: Dersom du synes det er ille så kutt det helt ut. Skal man først (ikke) gjøre noe så bør man gjøre det skikkelig!

Endret av Vice
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...