Gå til innhold

Kvifor gidd noken å pusse tennene kvar dag? og andre bortkasta ting

Schnell

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg lurer på hvorfor du kalvegodt har tatt deg tid og penger til å i det hele tatt BLEIKE tennene dine? Dette beviser jo at du bryr deg om utseende ditt, og da stiller jeg store spørsmålstegn ved at du ikke bryr deg om å bevare den hvite fargen og de fine tennene?

Og du schnell, du sier at tannkrem er satt sammen av usunne stoffer. Hva tror du 70% av all maten din er? Eller lever du økologisk, og bruker tiden på det?

Pusser du tennene en gang i uken, så har du ikke fine tenner etter et år viss du spiser sjokolade (e.l.) og cola (elller fanta).

At jeg pusser tenna er ikke noe jeg spesielt liker, og jeg gjør det ikke for å følge mainstormen eller hva du maser om. Jeg gjør det fordi jeg skal ha en grei ånde, greie tenner og lite hull, så jeg slipper en sinnsyk tannlegeregning når tenna begynner å ise og jeg ikke holder ut mer.

Alt blir ikke gjort fordi alle andre gjør det;)

Fekk ikkje du gratis tannbehandling då du var under 18 du? Det får eg, og når eg får gratis bleiking av tennene tek eg i mot tilbodet. Det vert jo gjort når eg har den årlege tannlegetimen min uansett, so eg misser ikkje noko ekstra tid viss det er det du trur!

Lenke til kommentar
Du måtte ha sinnsykt misfargede tenner siden du fikk tilbud om bleiking av tenner hos tannlegen - gratis!

Tilbod? Han berre gjor det utan at eg visste det (som sagt kan han ikkje norsk). Dei fleste eg kjenner har i alle fall bleika tennene sine medan dei har gått til den offentlege tannlegen!

Dersom du ikkje har sett dei...ligg det bilete av dei på side 29 i denne tråden. Det er om lag 2 år sidan sist eg bleika dei.

Endret av Kalvegodt
Lenke til kommentar
Dersom du ikkje har sett dei...ligg det bilete av dei på side 29 i denne tråden. Det er om lag 2 år sidan sist eg bleika dei.

Du burde kanskje ta deg en tur til tannlegen igjen snart da? :!:

Du synest det ja? Eg skal i alle fall ikkje be om det får rett før 18-årsdagen min. Men ver heilt ærleg med meg: Synest du tennene mine var so forferdeleg gule som fleire skal ha det til?

Lenke til kommentar
Du måtte ha sinnsykt misfargede tenner siden du fikk tilbud om bleiking av tenner hos tannlegen - gratis!

Tilbod? Han berre gjor det utan at eg visste det (som sagt kan han ikkje norsk). Dei fleste eg kjenner har i alle fall bleika tennene sine medan dei har gått til den offentlege tannlegen!

Hva er dette for noe? Jeg har aldri hørt om at folk får gratis bleking selv om de er under 18, faktisk kjenner jeg ingen på min alder (jeg er 19) som har fått bleket tennene sine. Er du sikker på at det var bleking han gjorde (siden han ikke kan norsk, mener jeg)?

Men til ditt "forsvar" mot dem som sier du har så gule tenner kan jeg jo si at tennene mine også er forholdsvis gulfargede, men allikevel sa tannlegen min for et par år siden at jeg hadde et av de sterkeste tannsettene han hadde sett i den aldersgruppen. Jeg har aldri hatt hull.

Lenke til kommentar
Du synest det ja? Eg skal i alle fall ikkje be om det får rett før 18-årsdagen min. Men ver heilt ærleg med meg: Synest du tennene mine var so forferdeleg gule som fleire skal ha det til?

Jeg har ikke akkurat så stor tiltro til deg at det gjør noe.

Med enkle programmet som følger med de aller fleste web-cams som er nyere enn 5 år kan du enkelt endre brightness og stuff på ett bilde

Lenke til kommentar

Hva hendte med disse innleggene Schnell?

-----------------

http://www.amnesty.no/web.nsf/pages/torturogterror

Etter 11 sept. har Bush og republikanerene sagt det er lov å torturere terrorister, slik de kan få info. fra terroristen .

Jeg synes ikke tortur under noen omstendigheter burde vert lovlig. Jeg har absolutt ingen tro på at tortur kan føre til å få rett informasjon ut av noen! Under tortur kan en si hva som helst for å slippe det, en kan dikte opp noe, men mest sannsynlig vil en ikke få ut sannheten.

Dessuten kan det lett bli misbrukt dersom det er lov å bare toturere terrorister

------

God orsk og godt innhold.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke akkurat så stor tiltro til deg at det gjør noe.

Med enkle programmet som følger med de aller fleste web-cams som er nyere enn 5 år kan du enkelt endre brightness og stuff på ett bilde

Eg ser ikkje noko poeng i å fake bileta uansett.

Lenke til kommentar

Batnobbit: Frykt ikkje, viss du ser i samfunnsdelen så har eg noken gode diskusjonar gåande ;) men eg føretrekk å diskutere litt uviktigare ting, for det er det eg kan mest om :D.

Hallo, viss eg og kalvegodt liksom hadde faka bileten våre ,trur dykk ikkjeme hadde lagt ut LITT finare hvertfall? Altså ,tennene våre ser heilt normale ut, ikkje for fine og ikkje for stygge! hadde me lagt ut fake bilete hadde hvertfall eg toke noke frå ein collgate-reklame eller noke!

Lenke til kommentar
Jaja...men eg tykkjer det er ein del fornuftig i det han seier. Det er berre at de andre kun ser overflata av orda. Tenk litt over spørsmåla hans....so kjem det meining i det skal de sjå :thumbup:

Eg har tenkt, og konkludert med at det ikkje finnes noko meining i det heile tatt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jo Zeph, det er ein meining i det eg seier, og det er ein moral og eit bodskap! :D Poenget er at folk skal få lov å gjere det dei har lyst til! Utan at dei skal verte sosialt drepne av å tørre å seie det høgt! Og ikkje kaste vekk livet på ting som ein strengt tatt ikkje treng å kaste det vekk på!

Lenke til kommentar
Jaja...men eg tykkjer det er ein del fornuftig i det han seier. Det er berre at de andre kun ser overflata av orda. Tenk litt over spørsmåla hans....so kjem det meining i det skal de sjå :thumbup:

Eg har tenkt, og konkludert med at det ikkje finnes noko meining i det heile tatt.

Snakker du som moderator eller som bruker nå?

Uansett, enig!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...