Douglas Quaid Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Men ærleg talt! Korleis svarten skal vi kunne bevise det? Kom med forslag! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Men ærleg talt! Korleis svarten skal vi kunne bevise det? Kom med forslag! Youtube + brukernavn + GPS Iløpet av kvelden, takk. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 nja eg hadde laga film og alt, men eg tør ikkje legge den ut, eg er redd eg får bank eller noke viss eg viser min identiet (eg har fått masse trusslar på PM) Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 De kan jo sjå skilnad på tennene våre då Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Fun fact: Tråden ble opprettet 12/01-2008. Brukeren Kalvegodt ble registrert (trommevirvel) 12/01-2008. Tilfeldig? Neppe... Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Fun fact: Tråden ble opprettet 12/01-2008. Brukeren Kalvegodt ble registrert (trommevirvel) 12/01-2008. Tilfeldig? Neppe... Spar meg! Grunnen til at eg oppretta denne brukaren var å løyse eit dataproblem, som du kan sjå i min fyrste tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=894252&hl= (har forresten ikkje løyst det endå) Endret 27. januar 2008 av Kalvegodt Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Tviler på at Schnell er Kalvegodt i og med at begge har så mange poster, men at de kjenner hverandre tviler jeg litt mindre på.. 1 Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Har eit argument til! Ser ein på denne tråden her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=854791&hl= har ikkje Schnell akkurat so veldig god greie på data (ikkje noko gale med det altso). Les du denne tråden her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=894252&hl= kan du sjå at eg faktisk klarer å kickstarte ei straumforsyning. Overbevisande, eller? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Jeg kan også sikkert gå fra å ikke få til nettverk til å kickstarte en strømforsyning, på et par måneder... Endret 28. januar 2008 av Arinomi Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Guys, hvorfor ikke bare spørre en mod on ip-sjekk, så har vi et klart svar på om det er samme fyr eller ikke? Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Guys, hvorfor ikke bare spørre en mod on ip-sjekk, så har vi et klart svar på om det er samme fyr eller ikke? Det burde vere heil klart allereie...men er det ikkje greitt nok kan de no bare spørje etter ein IP-sjekk Lenke til kommentar
Groening Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Tror ikke de er samme person, av samme grunn som Aleksmyy. Kalvegodt har jo 13.5 innlegg om dagen, men det kan jo være to kompiser som sitter på siden av hverandre på skolen. Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 denne tråden er så offtopic som man kan få det, fatter ikke at den ikke er blitt stengt enda.. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Tror ikke de er samme person, av samme grunn som Aleksmyy. Kalvegodt har jo 13.5 innlegg om dagen, men det kan jo være to kompiser som sitter på siden av hverandre på skolen. Som eg har sagt bur eg ikkje på Jæren der Schnell bur. Eg går studiespesialisering ved ein vidaregåande skule i Sogn og Fjordane Lenke til kommentar
Coraxx Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Er så idiotisk som det kan bli, er ikke vits og diskutere. Pusser du ikke tennene får du plakk, de blir gule og du lukter fjøs. Obvious troll is obvious. Set sail 4 fail 1 Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Er så idiotisk som det kan bli, er ikke vits og diskutere. Pusser du ikke tennene får du plakk, de blir gule og du lukter fjøs. Obvious troll is obvious. Set sail 4 fail Som vi har bevist vert dei ikkje gule...eg klarer dessutan å halde fjøslukta vekke Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Mener du seriøst at du ikke har gule tenner? Til å være nylig bleket, så er de faktisk veldig gule. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Mener du seriøst at du ikke har gule tenner?Til å være nylig bleket, så er de faktisk veldig gule. Når eg seier nyleg bleika, so er det vel 1 1/2 år sida eller noko slikt. Viss ikkje 2. Legg opp bilete av dine tenner sånn at vi kan sjå den store skilnaden! Lenke til kommentar
Coraxx Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Og si at tennene ikke er gule, er som og si "jeg tørker meg aldri i ræva, men jeg er gull ren der!" Pusser du dem ikke blir dem gule, end of story. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Og si at tennene ikke er gule, er som og si "jeg tørker meg aldri i ræva, men jeg er gull ren der!" Pusser du dem ikke blir dem gule, end of story. Viss du skal vere so jekli patetisk! Kan ikkje nokon av dykk berre leggje opp bilete av sine eigne tenner? So får vi sjå om dei er noko spesielt gule eller ei Skal ikkje vere naudsynt å seie det fleire gonger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg