Gå til innhold

Kvifor gidd noken å pusse tennene kvar dag? og andre bortkasta ting

Schnell

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nei ;) eg gidd ikkje eing gong og bry meg, dykk får tru kva dykk vil

men kenny og overdox :scared: er dykk same person eller?? sidan begga pussar tennene liksom?? og begge trur eg og kalvegodt er same person?? det er liksom for mange likhetstrekk!! dykk må vere same brukar!

Lenke til kommentar
men kenny og overdox :scared: er dykk same person eller?? sidan begga pussar tennene liksom?? og begge trur eg og kalvegodt er same person?? det er liksom for mange likhetstrekk!! dykk må vere same brukar!

Du er så selveid. :p

Det hadde også vært fint om du kunne komme med litt mer kreative og saklige poster. :whistle:

Lenke til kommentar

skal eg bevise at me aldreg anar kven me er utenom dette forumet elr??

okei kalvegodt. kan du svare på desse sprøsåmla om meg? (viss me kjenner kvarandre bør du vete dette)

-kva er heile navnet mitt?

-kor er eg frå?

-kva andre ting enn tannpuss er det eg hatar (viss du kjenner meg så veit du kva eg meiner)

Lenke til kommentar

Haha, maken til dårlig forsøk på renvasking.^^

Jeg syns også signaturene deres har visse likhetstrekk mtp. skrifstørrelse, -farge, -font og -språk, uten at dette er noe å slå veldig hardt i bordet med, så klart.

Men for all del! Jeg liker denne tråden!

Lenke til kommentar

okei kalvegodt. kan du svare på desse sprøsåmla om meg? (viss me kjenner kvarandre bør du vete dette)

-kor er eg frå?

-kva andre ting enn tannpuss er det eg hatar (viss du kjenner meg så veit du kva eg meiner)

Okaj...du er frå Jæren, og hatar snobbete folk har eg fått inntrykk av. Meir veit eg ikkje.

Lenke til kommentar

-kor er eg frå?

Okaj...du er frå Jæren, og hatar snobbete folk har eg fått inntrykk av. Meir veit eg ikkje.

Okei jeg er overbevist, dere kan umulig kjenne hverandre :roll:

Neida :p Jeg driter egentlig lang vei i det^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...