Kenny™ Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 kenny: eg snakar ikkje berre om å pusse tennan Men du sa jo akkurat at det var mainstream å pusse tenner hver dag! Jesus! Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Ja? det er det jo og. ( eg seier ikkje at all mainstream er dårleg, eg berre seier at mainstramen burde respektere ikkje-mainstreamar) Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Men å pusse tenner er jo ikke mainstream! Mainstream handler jo om litt mindre viktige ting, sånn som musikk eller klesstil! Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Personlig syntes jeg de tenna var gasnke så gule dessuten så må man få en forferdelig ånde av å ikke pusse tenna ofte, ekkelt spør du meg Dette innlegget er laget kun for å provosere Schnell og Kalvegodt Endret 27. januar 2008 av Eivicious Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Personlig syntes jeg de tenna var gasnke så gule dessuten så må man få en forferdelig ånde av å ikke pusse tenna Dette innlegget er laget kun for å provosere Schnell og Kalvegodt Eg brukar tyggis...og det verkar jo bra det! Extra White eller kva den no heiter Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 jeg og...de virker i 5 min :/ Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 jeg og...de virker i 5 min :/ Er det smaken du meiner? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Begynner å lure litt på om Schnell og Kalvegodt er samme bruker.. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Begynner å lure litt på om Schnell og Kalvegodt er samme bruker.. forbered deg på en post full av utropstegn og hat smilies fra Schnell. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Begynner å lure litt på om Schnell og Kalvegodt er samme bruker.. Er du klar over kor mange gonger det har vorte teke opp på denne tråden? og svaret er framleis NEI med store bokstavar! Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 nei eg gidd ikkje eing gong og bry meg, dykk får tru kva dykk vil men kenny og overdox er dykk same person eller?? sidan begga pussar tennene liksom?? og begge trur eg og kalvegodt er same person?? det er liksom for mange likhetstrekk!! dykk må vere same brukar! Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 nei eg gidd ikkje eing gong og bry meg, dykk får tru kva dykk vil men kenny og overdox er dykk same person eller?? sidan begga pussar tennene liksom?? og begge trur eg og kalvegodt er same person?? det er liksom for mange likhetstrekk!! dykk må vere same brukar! Glimrande godt poeng Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 men kenny og overdox er dykk same person eller?? sidan begga pussar tennene liksom?? og begge trur eg og kalvegodt er same person?? det er liksom for mange likhetstrekk!! dykk må vere same brukar! Du er så selveid. Det hadde også vært fint om du kunne komme med litt mer kreative og saklige poster. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Kalvegodt og Schnell kjenner hverandre hvertfall! De samarbeider på dette! Det er jeg bombesikker på! Helt klart! Alt stemmer på det, opplysningene er her, man snur teori over til fakta og man ser det fra en annen side. Aaalt stemmer! Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 skal eg bevise at me aldreg anar kven me er utenom dette forumet elr?? okei kalvegodt. kan du svare på desse sprøsåmla om meg? (viss me kjenner kvarandre bør du vete dette) -kva er heile navnet mitt? -kor er eg frå? -kva andre ting enn tannpuss er det eg hatar (viss du kjenner meg så veit du kva eg meiner) Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Haha, ja nå blir jeg overbevist nå han svarer at han ikke vet Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 og hvis dere samarbeider så sier han feil... du beviser ingenting ditt troll Lenke til kommentar
GeO Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Haha, maken til dårlig forsøk på renvasking.^^ Jeg syns også signaturene deres har visse likhetstrekk mtp. skrifstørrelse, -farge, -font og -språk, uten at dette er noe å slå veldig hardt i bordet med, så klart. Men for all del! Jeg liker denne tråden! Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 skal eg bevise at me aldreg anar kven me er utenom dette forumet elr?? okei kalvegodt. kan du svare på desse sprøsåmla om meg? (viss me kjenner kvarandre bør du vete dette) -kva er heile navnet mitt? -kor er eg frå? -kva andre ting enn tannpuss er det eg hatar (viss du kjenner meg så veit du kva eg meiner) Okaj...du er frå Jæren, og hatar snobbete folk har eg fått inntrykk av. Meir veit eg ikkje. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 skal eg bevise at me aldreg anar kven me er utenom dette forumet elr?? okei kalvegodt. kan du svare på desse sprøsåmla om meg? (viss me kjenner kvarandre bør du vete dette) -kva er heile navnet mitt? -kor er eg frå? -kva andre ting enn tannpuss er det eg hatar (viss du kjenner meg så veit du kva eg meiner) Okaj...du er frå Jæren, og hatar snobbete folk har eg fått inntrykk av. Meir veit eg ikkje. Okei jeg er overbevist, dere kan umulig kjenne hverandre Neida Jeg driter egentlig lang vei i det^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg