Gå til innhold

Kvifor gidd noken å pusse tennene kvar dag? og andre bortkasta ting

Schnell

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om det gjør meg mainstream at jeg pusser tennene 2 ganger om dagen, sover uten klær og dusjer hver dag så har jeg jommen ikke noe imot å være mainstream. Da slipper jeg i alle fall at folk sitter og griner på nesen over hvor kvalm de synes jeg er som ikke verdsetter personlig hygiene.

Jeg KOSER meg med mainstreamlevestilen min, jeg! ^^

For øvrig synes jeg Schnell og Kalvegodt (to brukere jeg syns det blir stadig vanskeligere å se forskjell på, pussig nok ...) bare må regne med å få litt reaksjoner i denne tråden. Det er vel ikke akkurat sånn at dere ikke var klar over at flertallet sover uten klær om natten, og pusser tennene daglig.

Lenke til kommentar
Om det gjør meg mainstream at jeg pusser tennene 2 ganger om dagen, sover uten klær og dusjer hver dag så har jeg jommen ikke noe imot å være mainstream. Da slipper jeg i alle fall at folk sitter og griner på nesen over hvor kvalm de synes jeg er som ikke verdsetter personlig hygiene.

Jeg KOSER meg med mainstreamlevestilen min, jeg! ^^

For øvrig synes jeg Schnell og Kalvegodt (to brukere jeg syns det blir stadig vanskeligere å se forskjell på, pussig nok ...) bare må regne med å få litt reaksjoner i denne tråden. Det er vel ikke akkurat sånn at dere ikke var klar over at flertallet sover uten klær om natten, og pusser tennene daglig.

OMG....... EG OG KALVEGODT ER IKKJE SAME PERSON!!!!!!!!!! :realmad: det er 1000 gongen eg seier det. Eg kjenner han ikkje eing gong! Viss eg fyrst skulle laga ein køddebrukar som skulle backa opp mine argument hadde eg gjort det betre enn det der :mad:

Og eg kjenner mange folk som søv med kledene på, så i min omgangskrets er det vertfall heilt normalt ;)

Lenke til kommentar
Og eg kjenner mange folk som søv med kledene på, så i min omgangskrets er det vertfall heilt normalt ;)

Nja, sist jeg sjekka så kan ikke kuer akkurat ta av seg pelsen. Samme med sauer og ull forsåvidt.

Ei pusser de tenna.

Endret av chokke
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Kalvegodt:

Du sa jo at du nettopp hadde bleket tennene dine, og allikevel er de gule og stygge. Burde det ikke ringe en liten bjelle da?

Eg påstår at eg har kvite normale tenner. Det er ikkje lenge sida eg bleika dei nei.

Se i speilet en gang til, tennene dine er gule.

Lenke til kommentar
Kalvegodt:

Du sa jo at du nettopp hadde bleket tennene dine, og allikevel er de gule og stygge. Burde det ikke ringe en liten bjelle da?

Eg påstår at eg har kvite normale tenner. Det er ikkje lenge sida eg bleika dei nei.

Se i speilet en gang til, tennene dine er gule.

Eg veit du berre seier det for å provosere...eg kjenner mange som har langt gulare tenner enn eg har. Få sjå om du er modig nok til å leggje opp bilete av dine eigne tenner, slik at vi får sjå den store skilnaden :thumbup:

Lenke til kommentar
OMG....... EG OG KALVEGODT ER IKKJE SAME PERSON!!!!!!!!!! :realmad: det er 1000 gongen eg seier det. Eg kjenner han ikkje eing gong! Viss eg fyrst skulle laga ein køddebrukar som skulle backa opp mine argument hadde eg gjort det betre enn det der :mad:

Slutt å rope. Jeg beklager at jeg ikke har lest de 999 andre postene der du forklarer dette, men jeg gadd bare ikke å gå gjennom de 7 siste sidene som hadde kommet siden jeg var innom tråden for et døgn eller noe slikt siden. Men i det minste er det flere enn meg som stusser litt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...