Schnell Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) eg vert forbanna når folk påstår eg har to brukarar når eg ikkje har det , og når folk påstår eg er troll berre fordi eg har meiningar og rutinar som er litt utafor mainstormen. Difor vert eg forbanna, Ein annan ting og som gjer meg forbanna er at folk ikkje kan akseptere at eg føretrekk å pusse tennan mine ein gong i veka, og andre ting, men at folk seier eg er ureinsleg og ekkel utan å ein gong ha møtt meg!!! Kan ikkje ein moderator eller noke berre sjekke IP og sjå om eg har fleire brukare då?? Endret 27. januar 2008 av Schnell Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Kvifor skal alle menneske vere like...og ha akkurat dei same rutinene? Her eg bur budde det for ei tid sidan ein kar som gjekk inn i bakseta på ulåste bilar og gjorde frå seg! Mener du det er riktig gjort da? For meg kan han berre gjere det! Eg har ikkje bil eingong. Men det er slik at alle ikkje har dei same rutinane. Folk bør gjere ting slik at dei føler seg vel med det Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Kalveogdt: som eg skulle sagt det sjølve! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Uff hvorfor kaller vi ikke bare denne tråden: Schnell - Diskusjon og Spørsmål? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Kvifor kallar eg ikkje berre den tråden: Batnobbit - slutt å komm med tåpelege forslag Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Pga denne er bare off topic. Denne tråden er bare et skrik om oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Nei, eg prøvar og få oppmerksomheita over på bodskapet; Om ta det folk her i Noreg tekfor gitt osv, og at ein blir sett på som ein freak med ein gong ein ikkje følg mainstormen, men det einaste dykk har å bidra med e "buhuu Schnell å kalvegodt å herjemannen ej samme pejson fojdi det gåj ikke an å ha såne tejte meninger lizzåm!!" Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 eg vert forbanna når folk påstår eg har to brukarar når eg ikkje har det , og når folk påstår eg er troll berre fordi eg har meiningar og rutinar som er litt utafor mainstormen. Difor vert eg forbanna, Ein annan ting og som gjer meg forbanna er at folk ikkje kan akseptere at eg føretrekk å pusse tennane mine ein gong i veka, og andre ting, men at folk seier eg er ureinsleg og ekkel utan å ein gong ha møtt meg! Herregud da! Det er da ikke "mainstream" å pusse tennene hver dag! "mainstream" er når f.eks. mange hører på et band bare fordi alle andre hører på det... Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Kvifor skal alle menneske vere like...og ha akkurat dei same rutinene? Her eg bur budde det for ei tid sidan ein kar som gjekk inn i bakseta på ulåste bilar og gjorde frå seg! Mener du det er riktig gjort da? For meg kan han berre gjere det! Eg har ikkje bil eingong. Men det er slik at alle ikkje har dei same rutinane. Folk bør gjere ting slik at dei føler seg vel med det Føle seg vel med? Hva med en psykopat som dreper andre for moro skyld? Skal han ikke oppsøke hjelp da? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg respekterer tingene dine men og få foreldrene dine til og gjøre alt? Nei du og du. Du respekterer jo nesten ingen andre selv. Overdriving av spørsmåls tegn er ikke akkuratt posetivt heller. Denne tråden var teit når den ble laget og er enno teit. 1 Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Kvifor skal alle menneske vere like...og ha akkurat dei same rutinene? Her eg bur budde det for ei tid sidan ein kar som gjekk inn i bakseta på ulåste bilar og gjorde frå seg! Mener du det er riktig gjort da? For meg kan han berre gjere det! Eg har ikkje bil eingong. Men det er slik at alle ikkje har dei same rutinane. Folk bør gjere ting slik at dei føler seg vel med det Føle seg vel med? Hva med en psykopat som dreper andre for moro skyld? Skal han ikke oppsøke hjelp da? Dette er tull! Jau...sjølvsagt kan han drepe so mange han berre vil utan at vi gjer noko Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Eg får ikkje foreldra mine til å gjere alt for meg veit du, det veit du faktisk ikkje ein drit om Chakl: Kva er det du tatlar om?? så klart ikkje!! kenny: eg snakar ikkje berre om å pusse tennan Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Nesten 30 sider nå, jeg som var temmelig sikker på at denne ikke ville bli lengere enn 3 maks. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Kan ikke tråden bare bli stengt? Begynner å bli lei all denne off-topicen. Det virker mer og mer som om Schnell bare vil ha oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Kan ikke tråden bare bli stengt? Begynner å bli lei all denne off-topicen.Det virker mer og mer som om Schnell bare vil ha oppmerksomhet. Viss du er so lei...kvifor engasjerer du deg då i tråden? Er vel ikkje so vanskeleg å berre la vere å lese den Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Eg får ikkje foreldra mine til å gjere alt for meg veit du, det veit du faktisk ikkje ein drit om Chakl: Kva er det du tatlar om?? så klart ikkje!! kenny: eg snakar ikkje berre om å pusse tennan Etter det jeg har lest så har jeg kommt fram til det. jeg ser virkelig ikke vitsn med denne tråden. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 batnobbit: jo eg ser i vits i tråden, den eineste grunen til å at og dei andre ikkje ser vits i tråden er fordi dykk trur at alt er så bra og gøy så legne alle gjer sånn som deg og dei alle, men det er det faen ikkje!!! dykk fattar ingenting Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Vell, jeg tror ikke alt er bare gøy eller jeg VET at det ikke er sånn. Jeg liker når noen gjør sånn så meg pg det er veldig sjeldent at det skjer. Men det og lage en egen tråd om det? Vær frekke emd folk? Ikke har stor forbokstav ELLEr bare et utropstegn om gangen? Respektere at andre spør? Nei det blir alt får dumt. P.S emnetittelen suger også. Endret 27. januar 2008 av Batnobbit Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 herre, her er det jo mer kaos enn 12 vs 12 på et lite map i TF2 Schnell er tydeligvis lat og giddalaus. Såpass har jeg fått med meg. Nytter ikke å fortelle han noe når han er så fast bestemt på at han har rett. Det jeg ikke skjønner er at det virker nesten som om Schnell bruker mye arbeid på å IKKE gjøre ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg