Batnobbit Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Kanskje Herjemannen og er samme person, eller kanskje trillinger Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) hahha Herjemannen ja! han var klassisk! Hvor ble han av egentlig? Vent på total benektelse på at de to kjenner hverandre nå straks forresten. Endret 27. januar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Og kalvegodt skriver når Schnell er borte Begge er vist nok bønder også Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 lol, kva feen?? Då trur eg at alle dykk andre er same person, siden dykk meiner det same Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Minner meg litt om filmen House of Wax, med de 3 onde tvillingene.. Noen som har sett den? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Nei den har jeg ikke sett Batnobit. Hva går den ut på? Endret 27. januar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 hahha Herjemannen ja! han var klassisk! Hvor ble han av egentlig? Vent på total benektelse på at de to kjenner hverandre nå straks forresten. Har sagt det før...og seier det igjen! Vi kjenner kvarandre ikkje! Eg bur i Sogn og Fjordane, og Schnell bur i Hordaland (antar det ut frå nynorskvarianten han brukar) Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Eller Herjemann. Alle 3 har nesten like signaturer og snakker nynorsk. Får mange tilfeldigheter. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 bartnobbit: Nej, eg kastar ikkje vekk livet mitt på å sjå slike drittfilmar Og eg vert faen forbanna!!!! Eg kjenenr ikkje Kalevegodt, men eg tykkjer han er ein knakande kar, og me tenkjer likt og alt! Og med ein gong eg får ein annar som har omtrent same meinigar som meg, så er det same person som emg!! eg vert forbanna ass!!! !!!!Og ja?? eg er bonde? Alle dykk er byfolk då er nok dykk same person!!!!! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Eller Herjemann. Alle 3 har nesten like signaturer og snakker nynorsk. Får mange tilfeldigheter. Tror ikke Herjemannen snakket nynorsk.. Men nå skal jeg ut en times tid. Vi snakkes videre her etterpå Batnobbit! Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Eller Herjemann. Alle 3 har nesten like signaturer og snakker nynorsk. Får mange tilfeldigheter. Det er ikkje noko som heiter "å snakke nynorsk". Men det er derimot rett at vi skriv nynorsk! Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Kalvegodt: Nei eg er frå jæren Men eg snakkar blanding av nord norsk og og litt sånn russiske grammatikk feil Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Det holder med et utropstegn og med en smiley i slutten. Det var noe herjemann også gjorde. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Kalvegodt: Nei eg er frå jæren Men eg snakkar blanding av nord norsk og og litt sånn russiske grammatikk feil Der kan de sjå! Eg visste ikkje kvar han kom i frå! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Jeg tror dere er brødre. Bombe sikkert. Edit: Kanskje de er med i en hemmelig liga? Noe ALA Tempel ridderene. Endret 27. januar 2008 av Batnobbit Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg er ikke byfolk, jeg bor i skauen, men jeg er fortsatt renslig Schnell: Hvordan kan du bli forbanna av at noen tror du har to brukere her? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg er heller ikke en av byfolkene. Bor i en bygd med 3000 innbyggere. Altså sokndal dere bør ta en tur ned her en gang kjempe fint også kan dere treffe meg også kan jeg vise dere bl.a Ruggesteinen, Titania os.v Anbefales! Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Kvifor skal alle menneske vere like...og ha akkurat dei same rutinene? Her eg bur budde det for ei tid sidan ein kar som gjekk inn i bakseta på ulåste bilar og gjorde frå seg! Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Kvifor skal alle menneske vere like...og ha akkurat dei same rutinene? Her eg bur budde det for ei tid sidan ein kar som gjekk inn i bakseta på ulåste bilar og gjorde frå seg! Mener du det var riktig gjort da? EDIT Endret 27. januar 2008 av Chakl Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Vell jeg kan se hvorfor det var viktig og vite. Hvem var det? Hørtes ut som litt av en kar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg