Gå til innhold

Kvifor gidd noken å pusse tennene kvar dag? og andre bortkasta ting

Schnell

Anbefalte innlegg

Fiskene er heller ikke overbegeistret for bærsj. Om de kunne velge tror jeg tannkremen hadde gått foran for å si det slik

korleis veit du det?? har du snakka med dei kanskje?? hehe. neidå kødda, men seriøst, eg trur dei føretrekk drit fremfor tannkrem, for drit er jo heilt naturleg medan tannkrem er det som Kalvegodt seier masse unaturlege stoffar i!!

Å pusse tennene er kjempedeilig

Schnell og kalvegodt. Hvis dere vil spare tid, og samtidig ha friske og sunne tenner kan dere jo pusse tennene mens dere driter. 2 dritjobber i en smekk :D

Nei ,å pusse tennan er ikkje kjempedeileg det er faen så ekkelt! å drite derimot er deileg, og eg har ingen planar om å øydelegge den nytelsen eller kva eg skall kalla det med å pusse tennan samtideg ;)

Synest du dei er gule? Det er søren ikkje lenge sida eg bleika dei!

Eg tykkjar tennane dine var dritfine assa :D

"pels" på tennene er ikke nødvendigvis synlig slik som pels på katter og hunder. Pels på tenna er når tennene ikke kjennes glatte ut (les: når de er rene)

Når man er 17 er det på høy tid å løsrive seg. Jeg begynte å jobbe som 15'åring, og har ikke fått et klesplagg av foreldrene mine siden den gang (bortsett fra jul og bursdag)

Synes det er utrolig trist med foreldre som duller sånn med tenåringene sine at det ikke blir folk av de. Bjørnetjeneste diluxe.

ja eg og har hatt jobb sidan eg var 16?? sjølv om eg ikkje jobbar akkurat no så har eg hatt mange små jobbar opp gjenom åra og når eg var 16 fekk eg fast jobb, men eg har mista den jobben no, men foreldrene "dullar" faen ikkje med meg!!!!! eg lovar deg!! hadde du møtt foreldra mine så hadde du faen ikje sagt det ass skal eg love deg! dessutan bur eg sjå far min, så mora mi er berre glad når eg let ho få lov å kjøpe klede for emg ;);))

Haha, nei nå får du gi deg. At det er vanlig å sove med ytterklærne på om natten kan sikkert være normalt blant gruppen med grisete møkkasabber(som du ærlig innrømmer at du hører inn under), men blant mennesker med et nogenlunde normalt forhold til hygiene og renslighet er ikke dette normalt nei.

det er det styrste pisse eg har høyrd!!! eg har ikkje innrømt at eg er ein møkkasabb! det er eg for faen ikkje!!! Eg tykkjer ikkje eg vert ein møkkasabb av å ikkje ta av meg keldene om natta!!!! senga mi er nesten heilt rein, trur du liksom kledene mine vert skittne av at eg brukar dei når eg søv? eg kan svare for deg eg: nei dei vert ikkje det ;) Tvert i mot følar eg at dei er reinare når eg vaknar opp neste dag :)

Haha, nei, det er det ikke noe galt med :p Men det å overlate det å kjøpe klær til sin egen mor er noe jeg med en gang hadde vært skeptisk til

Kvifor då?? eg tykkjer mora mi er mykje betre og velgje ut klede enn meg sjølve, og ho likar og shoppe så kva faen er problemet???

Schnell, siden du liker og ha det rotet rundt deg, hva synes du om å ha det rent? Regner med du ikke vasker rommet heller siden du ikke rydder det.

Håper noen som kjenner denne gutten lagrer tråden slik at han kan få lese den igjen om 10 år, tror det kan bli en ganske morsom opplevelse! :wee:

Eg har ikje noke i mot å ha det ureint på rommet mitt, men far min vaskar det når han ruddar det (mot min vilje, eg har sagt han skal slutte å gjere det men han høyrer ikkje på meg)

Endret av Schnell
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nja.. long story.. men eg øydela traktoren når eg fullte diesel i oljetanken, og så gjor eg viss noke med batteriet eller kva faen i tilleg :S:S så han bonden eg jobba sjå måtte gje meg sparken :( :( men eg jobbar fortsatt heime på garden :D

Lenke til kommentar

L_C: nei eg har heilt bra hygiene ;) og eg luktar godt, og eg trur ikkje eg treng å lukte så godt når eg går i fjøset eller trur du kasnkje kyrne klagar på det ?? jhmm?? lol

uasnett så har eg ikkje sagt at eg ikkje dusjar, eg dusjar ofte eg faktisk!!

kenny: ok sorry, gløymer meg ut! skal prøve

nei?? eg svettar ikkje assa, det er iskaldt på rommet mitt, det er fysisk umogleg å svette der

Endret av Schnell
Lenke til kommentar
.

2)det synes eg va å ta litt i. 1 dusj i veka held lenge. kan kanskje berre skylle ein raskt i dusjen dei andre dagane og ikkje stå 100 timar.

Du er litt dobbelttydig, ene dagen elsker du å dusje og ønsker å bruke tid på det, mens andre ganger så er det pain in the butt og at det er dumt at folk dusjer for mye?

Bestem deg...

Lenke til kommentar

Huff.. dette begynner å bli for teit. Nå er plutselig en ved navn kalvegodt her også. Samme likhetstrekk i signaturen som Schnell, samt samme oppførsel.

Har egentlig vist at Schnell var et forumtroll hele tiden, men nå er det ikke morsomt mere.

Oppdaterer signaturen min jeg. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Og kalvegodt skriver når Schnell er borte :hmm:

ja, men de er begge pålogget samtidig, så at det er akkurat den samme personen er nok utelukket.

Med mindre han tar det til det nivået at han bruker 2 PC-er. Kanskje det rett og slett er to RL kompiser som morer seg? isåfall burde Kalvegodt vært litt annerledes enn schnell.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...