Gå til innhold

Kvifor gidd noken å pusse tennene kvar dag? og andre bortkasta ting

Schnell

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
lol, kva feen??? du er klar over at det er veldig normalt`??

Haha, nei nå får du gi deg. At det er vanlig å sove med ytterklærne på om natten kan sikkert være normalt blant gruppen med grisete møkkasabber(som du ærlig innrømmer at du hører inn under), men blant mennesker med et nogenlunde normalt forhold til hygiene og renslighet er ikke dette normalt nei.

eg føretrekk å vite kva som skjer i slutten av ein film, ellers gidd eg ikkje sjå vidare viss eg veit det er ein dritt slutt liksom.

Hehe, jeg har hørt mange teite utsagn om film, og dette havner høyt i toppen av listen. :lol:

• Liker 1
Lenke til kommentar

"pels" på tennene er ikke nødvendigvis synlig slik som pels på katter og hunder. Pels på tenna er når tennene ikke kjennes glatte ut (les: når de er rene)

Når man er 17 er det på høy tid å løsrive seg. Jeg begynte å jobbe som 15'åring, og har ikke fått et klesplagg av foreldrene mine siden den gang (bortsett fra jul og bursdag)

Synes det er utrolig trist med foreldre som duller sånn med tenåringene sine at det ikke blir folk av de. Bjørnetjeneste diluxe.

Lenke til kommentar
Er vel ikke bare meg som synes det er deilig å pusse tenna?

Spesielt hvis man får "pels"/belegg oppe slik at de føler litt rue ut.

Å pusse tennene er kjempedeilig

Schnell og kalvegodt. Hvis dere vil spare tid, og samtidig ha friske og sunne tenner kan dere jo pusse tennene mens dere driter. 2 dritjobber i en smekk :D

Lenke til kommentar
Er vel ikke bare meg som synes det er deilig å pusse tenna?

Spesielt hvis man får "pels"/belegg oppe slik at de føler litt rue ut.

Å pusse tennene er kjempedeilig

Schnell og kalvegodt. Hvis dere vil spare tid, og samtidig ha friske og sunne tenner kan dere jo pusse tennene mens dere driter. 2 dritjobber i en smekk :D

HAHA! No har eg høyrt deg og! Eg kjem ikkje til å pusse tennene mens eg skjit...Dessutan er det ein masse med kunstige stoff i tannkremen...er ikkje bra at fiskane i havet tek opp desse stoffa!

Lenke til kommentar
HAHA! No har eg høyrt deg og! Eg kjem ikkje til å pusse tennene mens eg skjit...Dessutan er det ein masse med kunstige stoff i tannkremen...er ikkje bra at fiskane i havet tek opp desse stoffa!

Fiskene er heller ikke overbegeistret for bærsj. Om de kunne velge tror jeg tannkremen hadde gått foran for å si det slik

Lenke til kommentar

Fiskene er heller ikke overbegeistret for bærsj. Om de kunne velge tror jeg tannkremen hadde gått foran for å si det slik

For meg er ikkje dette noko problem likevel...brukar utedoen når eg skal skjite...og då går skjiten ned i gjødselkjellaren i lag med møka til kyrne våre :thumbup:

Skulle eg spytta tannkremen ned i der ville det bryte med det økologiske landbruket!

Endret av Kalvegodt
Lenke til kommentar
"pels" på tennene er ikke nødvendigvis synlig slik som pels på katter og hunder. Pels på tenna er når tennene ikke kjennes glatte ut (les: når de er rene)

Når man er 17 er det på høy tid å løsrive seg. Jeg begynte å jobbe som 15'åring, og har ikke fått et klesplagg av foreldrene mine siden den gang (bortsett fra jul og bursdag)

Synes det er utrolig trist med foreldre som duller sånn med tenåringene sine at det ikke blir folk av de. Bjørnetjeneste diluxe.

Ja, det har du jaggu meg rett i!

Dagens yngre generasjon er noen bortskjemte latsabber (nei, ikke alle, men veldig mange) som suger på puppen til mamma til de blir myndig

Lenke til kommentar
Schnell er en person som ikke lar seg rikke når han først har gjort sin mening! Koste hva det koste vil. Man bare må respektere den gutten.

At man ikke lar seg rikke av rasjonell tenking, selv når bevisene er overveldende er jo et sikkert tegn på dumhet & ignoranse. Når man er dum og i tillegg nekter å lære er vel det kanskje den verste kombinasjonen man kan finne. Slike folk havner godt ned mot bunnen av "respekt-skalaen".

Lenke til kommentar
Schnell er en person som ikke lar seg rikke når han først har gjort sin mening! Koste hva det koste vil. Man bare må respektere den gutten.

At man ikke lar seg rikke av rasjonell tenking, selv når bevisene er overveldende er jo et sikkert tegn på dumhet & ignoranse. Når man er dum og i tillegg nekter å lære er vel det kanskje den verste kombinasjonen man kan finne. Slike folk havner godt ned mot bunnen av "respekt-skalaen".

Eg er til dei grader einig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Schnell, siden du liker og ha det rotet rundt deg, hva synes du om å ha det rent? Regner med du ikke vasker rommet heller siden du ikke rydder det.

Håper noen som kjenner denne gutten lagrer tråden slik at han kan få lese den igjen om 10 år, tror det kan bli en ganske morsom opplevelse! :wee:

Lenke til kommentar

Eg er til dei grader einig.

Still. Restecpa!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...