Gå til innhold

Kvifor gidd noken å pusse tennene kvar dag? og andre bortkasta ting

Schnell

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Denne tråden er epic win.
Du veit, her i Noreg er det kanskje unormalt å ikkje pusse tennene kvar dag, men i andre delar av verda er det folk som berre drøymer om å ha råd til tannbørstar.

Så hjelper det de som berre drøymer om å ha råd til tannbørstar at du ikke pusser tennene dine?

-eg får mora mi til å kjøpe alle kledene mine for meg, eller så arver eg

DER GIKK GRENSEN. Men jeg elsker denne tråden.

nei det var ikkje poenget å hjelpe noken, poenget er at folk her snakkar om å ikkje pusse tennene som verdas undergang og det er faktisk normalt i mange laand o ikkje gjere det.

og det med at mora mi kjøper kledene mine, kva er galt med det eigentleg?? det er jo heilt normalt

Har ikke Schnell sagt i Forumkaféen at han bytter underbukse daglig? I så fall må han jo av med bukse etc. en gang i døgnet uansett. T-skjortene husker jeg ikke hvor ofte han sa han byttet, men hvis vi anslår annenhver dag, så ... Vel, jeg synes det er noe som virker litt tvilsomt her.

nja, eg bytar nesten kvar dag ja, for eg pleier å gå i fjøset eller berre hengje ute og då pleier eg å skifte underbukse. ikkje at du har noke med det men.. eg skiftar underbuske nesten kvar dag ja ;)

Fussete hadde passet perfekt hvis dette hadde vært tilfelle, men jeg tror ikke et sekund på noe av dette lenger. Grensen gikk vel ved det å ha klærne på om natten, tror jeg. :)

lol, kva feen??? du er klar over at det er veldig normalt`?? eg går berre i joggeklede som er behagelege å gå i, og dei er behagelege å søve i,og siden rommet mitt alltid er sånn 100 minusgrader i tykkjer eg det er mest behageleg å søve i klede, og i tilleg slepp eg å ta på meg kelde dagen etter ,så det er faktisk både praktisk og behageleg, så kva grense du snakar om fattar ikkje eg ;)

Et annet spørsmål til Schnell: Du sier at du alltid ringer ikek sant? Så hvis mora di sender enmeld der det står: Har du tatt hu søpla?. Så ringer du og sier ja? Det er sløsing på tid når du kan sende en meld med ja.

eg gidd ikkje svare viss eg får ein sånn melding, men viss eg er nødt å svare på noke som kun krevar eitt ja eller nei så kan det jo vere eg sendar ein melding ja

Det er fantastisk hvor fortrolig du er med at alle andre avgjør hvordan du har det rundt deg. Du bor hjemme, pappa rydder, mamma lager mat og vakser klær. Har du tenkt å flytte hjemmefra, la si, en eller annen gang før du fyller 50? I så fall bør det gå opp for deg at enkelte ting må man gjøre selvom det er kjedelig. Forldrene dine gjør deg en bjørnetjeneste ved å gjøre alt for deg. Du er såpass gammel at du burde lære å ta vare på din egen person snart.

Dette med å spole gjennom kjedelig ting i filmen; greit nok hvis du har sett den før og vet hva som skjer. Men for filmer man ikke har sett så vil jeg jo si at den tida man bruker på å se er bortkasta uten å få med seg hele handlinga. Når du spoler vet du jo ikke hva du går glipp av og da er resten, i mine øyne, bortkasta.

Ikkje at du har noke med mitt private liv og gjere, men eg seier det likevel :mad: : Det at far min ruddar på mitt rom er faen ikkje min feil at han gjer!!! eg har sagt til han at eg helst ikkje vil han skal rudde men han gjer det likevel!! og det er faren min som lager mat ikkje mora mi,sidan eg bur heime sjå far min. og faren min føretrekk å ha det ruddeg, og han likar å lage mat så kvifor i helvete kan ikkje han gjere det? hmm??? og mora mi liker og shoppe, så kvifor skulle eg stoppe ho frå å kjøpe klede til meg?? og eg har tenkt å flutte ut før eg er 50!!ckva tid har eg sagt eg ikkje skal flutte ut? eg kjem til å vere ute av huset før eg er 21 uansett, for far min har sagt at alle ungane skal vere ute av huset innen me er 21. så eg tykkjer du er jævlig frekk som sitter å drar konklusjonar for meg som ikkje stemer i det heile tat!!! og når eg bur åleine, så kan gjere kva eg vil, eg skal ha det rotete, eg skal ikkje kjøpe nye klede før eg er nødt eg skal ikkje pusse tennne då heller, og eg skal fortsette og gjere som eg gjer no, berre at då kjem ikkje andre til å gjere noke for meg heller og det tykkjer eg er ok, så kva faen er problemet??

og du kan ikkje berre trekke ein konklusjon med å seie at det er kjedeleg å spole i filmen. eg føretrekk å gjere det !!! eg føretrekk å vite kva som skjer i slutten av ein film, ellers gidd eg ikkje sjå vidare viss eg veit det er ein dritt slutt liksom.

Et lite spm: Hva gjør du når du er på kino da? Går ut og inn i salen?

ehhhh nei?? herregud eg er jo ikkje heilt ekstrem heller, då har eg jo ikkje anna val enn å berre sjå den delen av filmen som er drit.

Lenke til kommentar
Eg meiner at folk som pussar tenne kvar dag, morgon og kveld kastar bort mykje av livet sitt. Tenk på all den tida du kunne spart, og brukt på noke anna! :D

Eg pussar dei berre ein gong i veka, og utnytt tida mi betre

berre på å pusse tenne, brukar du for eksempel 215.6 dagar!!!! (viss du lev i 85 år) og det er berre tannpuss!! tenk på kor mykje fuck du kastar bort tida de på!!! karpe diem kjære folk

viss du ikke pusser tenna hver da vil du vere alene resten av livet...

Lenke til kommentar
Eg meiner at folk som pussar tenne kvar dag, morgon og kveld kastar bort mykje av livet sitt. Tenk på all den tida du kunne spart, og brukt på noke anna! :D

Eg pussar dei berre ein gong i veka, og utnytt tida mi betre

berre på å pusse tenne, brukar du for eksempel 215.6 dagar!!!! (viss du lev i 85 år) og det er berre tannpuss!! tenk på kor mykje fuck du kastar bort tida de på!!! karpe diem kjære folk

viss du ikke pusser tenna hver da vil du vere alene resten av livet...

har du høyrt om tyggis eller munnspray?

Lenke til kommentar

Tyggis eller munnspray fjerner ikke den ekle pelsen du får på tenna av å la være å pusse de hver dag!

Om far slutta å vaske og lage mat hadde du bodd i et møkkete hus uten mat. Masse bakterier, mus og andre ekle udyr. Og om mor hadde slutta å shoppe hadde du aldri fått nye klær- I tillegg kanskje far finner ut at han ikke gidder å jobbe, og da får i alle fall ikke du penger til å dra på kino eller gjøre andre ting.

Verste jeg hører er folk som ikke gidder å gjøre ting fordi de er kjedelig. Livet består for det meste av ting man egentlig ikke har så fryktelig lyst å gjøre, men som man må gjøre alikevel. Folk flest er smarte nok til å innse det

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Hjelper vel ikke med tyggegummi eller munnspray når tennene dine er råtten.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Tyggis eller munnspray fjerner ikke den ekle pelsen du får på tenna av å la være å pusse de hver dag!

Om far slutta å vaske og lage mat hadde du bodd i et møkkete hus uten mat. Masse bakterier, mus og andre ekle udyr. Og om mor hadde slutta å shoppe hadde du aldri fått nye klær- I tillegg kanskje far finner ut at han ikke gidder å jobbe, og da får i alle fall ikke du penger til å dra på kino eller gjøre andre ting.

Verste jeg hører er folk som ikke gidder å gjøre ting fordi de er kjedelig. Livet består for det meste av ting man egentlig ikke har så fryktelig lyst å gjøre, men som man må gjøre alikevel. Folk flest er smarte nok til å innse det

Kan ikkje seie eg har sett nokon "pels" som du kallar det :hmm:

Lenke til kommentar

Dusjer hver dag, men holder vel egentlig med i alle fall annenhver dag synes nå jeg :p

Uansett, for deg, Schnell, er det vel sikkert bortkastet å vedlikehold tennene sine hver dag, men enkelte er bare ikke så heldige med tennene. Jeg har veldig skjøre og lett skadelige tenner, og for meg er ikke en gang om dagen nok. Så hvis det er bortkastet for deg er det greit nok det, men alle er ikke født med naturlige ståltenner.

Lenke til kommentar
...men man kan alltids snylte litt penger alikevel

Haha, nei, det er det ikke noe galt med :p Men det å overlate det å kjøpe klær til sin egen mor er noe jeg med en gang hadde vært skeptisk til

Eg meiner ein skal spare pengar so lenge ein berre kan :thumbup:

Jeg velger øke livskvaliteten min ved å bruke penger

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...