Gå til innhold

Kvifor gidd noken å pusse tennene kvar dag? og andre bortkasta ting


Schnell

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du aldri dårleg tid om morgonen du?

 

Nei? Jeg har noe smart noe som heter alarm på mobiltelefonen min, og står derfor opp tidsnok til å rekke alt jeg skal rekke, og litt mer om morgenen. Gå tur med bikkja, dusje, spise frokost, lese bok og ofte ta oppvasken, vaske klær og re opp senga.

 

Eg står opp 10 minutt før bussen til skulen går...og av og til hender det at eg slår av alarmen i søvne. Det seier seg sjølv at eg ikkje har tid til å byrja å kle på meg!

Lenke til kommentar
Hva med å prøve å få 7 timers søvn om natta? Ti minutter er alt for lite!

 

Jeg legger meg aldri senere enn 23:30, og jeg våkner alltid før vekkerklokka ringer, og noen ganger står jeg opp før den har ringt slik at jeg får ekstra god tid om morgenen.

 

Da har man tid til å kle på seg rene klær OG pusse tennene ;)

Nei nei Linn Christin. Det han sa var at han sto opp 10 FØR bussen kommer, ikke at han sover i 10 minutter. lol.

Lenke til kommentar
Nei nei Linn Christin. Det han sa var at han sto opp 10 FØR bussen kommer, ikke at han sover i 10 minutter. lol.

Haha! :!:

jeg kunne vel kanskje skrevet at 10 minutter om morgenen er alt for lite :blush:

 

Eg klarer ikkje å sove so tidleg om kvelden. Har prøvd, og det nyttar ikkje. Eg er totalt tilbakeståande om morgonen, og då rekk eg ikkje gjere alt eg skulle gjort. So då må ein prioritere. Eg vel å sove med kleda på!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Hva med å prøve å få 7 timers søvn om natta? Ti minutter er alt for lite!

 

Jeg legger meg aldri senere enn 23:30, og jeg våkner alltid før vekkerklokka ringer, og noen ganger står jeg opp før den har ringt slik at jeg får ekstra god tid om morgenen.

 

Da har man tid til å kle på seg rene klær OG pusse tennene ;)

 

 

Kan du være så snill å fjerne signatursirkuset ditt?

:thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...