Gå til innhold

Kvifor gidd noken å pusse tennene kvar dag? og andre bortkasta ting

Schnell

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja det var det jeg mente. Det er veldig snålt etter min mening :dontgetit: Det var liksom sånn jeg gjorde når jeg lånet Lotr xtended for minst 2-3år siden :ph34r:

Men vi er jo forskjellige.

Et lite spm: Hva gjør du når du er på kino da? Går ut og inn i salen?

Endret av Batnobbit
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Schnell for Prez, eller, hvis det er mer oppnåelig; Schnell som moderator!

Jeg puser meg rundt det lille nøstet mitt i pur forventning ... :cool:

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Einig!!!! SP er best!!!

Lakus: -eg ruddar aldreg rommet (eg nektar og til slutt gjer for eskemepl far det for meg)

-eg plukkar aldreg opp hundedriten når eg går tur med bikkja

-eg gidd aldreg sende tekstmeldingar eg berre ringar

-eg har aldreg redd opp ei seng

-eg går aldreg til frisøren eg berre let håret vekse sånn to år, så skallar eg meg og let det vekse to år igjen

-eg søv med kledene på sånn eg slepp å ta på dei om morgonen (som regel viss eg ikje søv naken då)

-eg får mora mi til å kjøpe alle kledene mine for meg, eller så arver eg

-gjer aldreg lekse annart enn på skulen ( eg er prinsippiel motsatnder av lekser eg meniner 7 timar på skulen netsne kvar dag er nok)

-viss eg ser film spolar eg forbi det somer gørr

tja det er noken eksempel så er det masse andre ting og eg gjer for å spare tid og for å berre gjere det eg vil gjere

Det er fantastisk hvor fortrolig du er med at alle andre avgjør hvordan du har det rundt deg. Du bor hjemme, pappa rydder, mamma lager mat og vakser klær. Har du tenkt å flytte hjemmefra, la si, en eller annen gang før du fyller 50? I så fall bør det gå opp for deg at enkelte ting må man gjøre selvom det er kjedelig. Forldrene dine gjør deg en bjørnetjeneste ved å gjøre alt for deg. Du er såpass gammel at du burde lære å ta vare på din egen person snart.

Dette med å spole gjennom kjedelig ting i filmen; greit nok hvis du har sett den før og vet hva som skjer. Men for filmer man ikke har sett så vil jeg jo si at den tida man bruker på å se er bortkasta uten å få med seg hele handlinga. Når du spoler vet du jo ikke hva du går glipp av og da er resten, i mine øyne, bortkasta.

Lenke til kommentar
Zeph: Det er ikkje noke ungdomsopprør, eg har gjort liknande ting heile barndommen og no er eg 17, det går jo an å gjere litt andre ting enn mainstormen gjer utan å vere eit troll veit du ;).

I dette tilfellet er ikkje mainstrem noko uting, men normal folkeferd.

Lenke til kommentar

Har ikke Schnell sagt i Forumkaféen at han bytter underbukse daglig? I så fall må han jo av med bukse etc. en gang i døgnet uansett. T-skjortene husker jeg ikke hvor ofte han sa han byttet, men hvis vi anslår annenhver dag, så ... Vel, jeg synes det er noe som virker litt tvilsomt her.

Lenke til kommentar
Fussete hadde passet perfekt hvis dette hadde vært tilfelle, men jeg tror ikke et sekund på noe av dette lenger. Grensen gikk vel ved det å ha klærne på om natten, tror jeg. :)

Det er mange som søv med kleda på om natta!

Seriøst ? Ikke mange på over ti år i alle fall. Med mindre det er virkelig fulle gutter som ikke klarer å kle av seg før de sovner etter en fuktig tur på byen.

Det er unormalt å ikke kle av seg før man legger seg. Skal man ha noe på bør det være natt-tøy. Fussete å sove med klær på.

Lenke til kommentar
Fussete hadde passet perfekt hvis dette hadde vært tilfelle, men jeg tror ikke et sekund på noe av dette lenger. Grensen gikk vel ved det å ha klærne på om natten, tror jeg. :)

Det er mange som søv med kleda på om natta!

Seriøst ? Ikke mange på over ti år i alle fall. Med mindre det er virkelig fulle gutter som ikke klarer å kle av seg før de sovner etter en fuktig tur på byen.

Det er unormalt å ikke kle av seg før man legger seg. Skal man ha noe på bør det være natt-tøy. Fussete å sove med klær på.

Har du aldri dårleg tid om morgonen du?

Lenke til kommentar
Einig!!!! SP er best!!!

Lakus: -eg ruddar aldreg rommet (eg nektar og til slutt gjer for eskemepl far det for meg)

-eg plukkar aldreg opp hundedriten når eg går tur med bikkja

-eg gidd aldreg sende tekstmeldingar eg berre ringar

-eg har aldreg redd opp ei seng

-eg går aldreg til frisøren eg berre let håret vekse sånn to år, så skallar eg meg og let det vekse to år igjen

-eg søv med kledene på sånn eg slepp å ta på dei om morgonen (som regel viss eg ikje søv naken då)

-gjer aldreg lekse annart enn på skulen ( eg er prinsippiel motsatnder av lekser eg meniner 7 timar på skulen netsne kvar dag er nok)

-viss eg ser film spolar eg forbi det somer gørr

tja det er noken eksempel så er det masse andre ting og eg gjer for å spare tid og for å berre gjere det eg vil gjere

Det er fantastisk hvor fortrolig du er med at alle andre avgjør hvordan du har det rundt deg. Du bor hjemme, pappa rydder, mamma lager mat og vakser klær. Har du tenkt å flytte hjemmefra, la si, en eller annen gang før du fyller 50? I så fall bør det gå opp for deg at enkelte ting må man gjøre selvom det er kjedelig. Forldrene dine gjør deg en bjørnetjeneste ved å gjøre alt for deg. Du er såpass gammel at du burde lære å ta vare på din egen person snart.

Dette med å spole gjennom kjedelig ting i filmen; greit nok hvis du har sett den før og vet hva som skjer. Men for filmer man ikke har sett så vil jeg jo si at den tida man bruker på å se er bortkasta uten å få med seg hele handlinga. Når du spoler vet du jo ikke hva du går glipp av og da er resten, i mine øyne, bortkasta.

Støtter innlegget ditt, Xell! :w00t:

Lenke til kommentar

Denne tråden er epic win.

Du veit, her i Noreg er det kanskje unormalt å ikkje pusse tennene kvar dag, men i andre delar av verda er det folk som berre drøymer om å ha råd til tannbørstar.

Så hjelper det de som berre drøymer om å ha råd til tannbørstar at du ikke pusser tennene dine?

DER GIKK GRENSEN. Men jeg elsker denne tråden.

Lenke til kommentar
Denne tråden er epic win.
Du veit, her i Noreg er det kanskje unormalt å ikkje pusse tennene kvar dag, men i andre delar av verda er det folk som berre drøymer om å ha råd til tannbørstar.

Så hjelper det de som berre drøymer om å ha råd til tannbørstar at du ikke pusser tennene dine?

DER GIKK GRENSEN. Men jeg elsker denne tråden.

Jeg lover deg.. du gikk glipp av en Legendary diskusjon i DNFK! :D

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Får du for lite oppmerksomhet hjemme av familie eller venner? (Hvis du har venner da) :) Stakkars.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...