Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hvem snakker du til? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Schnell. Når det gjelder filmer. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Tror han mener at Schnell spoler forbi det i filmene han ser som er gørr, og mest sannsynlig så er det volden o.l som er gøy. -viss eg ser film spolar eg forbi det somer gørr Schnell.. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Ja det var det jeg mente. Det er veldig snålt etter min mening Det var liksom sånn jeg gjorde når jeg lånet Lotr xtended for minst 2-3år siden Men vi er jo forskjellige. Et lite spm: Hva gjør du når du er på kino da? Går ut og inn i salen? Endret 25. januar 2008 av Batnobbit 1 Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Et lite spm: Hva gjør du når du er på kino da? Går ut og inn i salen? I lol'ed! :!: Jeg begynner å like denne tråden mer og mer som jeg kommer inn og ser på nye poster, dette er dritmorsomt! 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Schnell for Prez, eller, hvis det er mer oppnåelig; Schnell som moderator! Jeg puser meg rundt det lille nøstet mitt i pur forventning ... Endret 26. januar 2008 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 men i andre delar av verda er det folk som berre drøymer om å ha råd til tannbørstar. Haha, du har sikkert rett i det. Og etter 10 år drømmer de om å ha tenner også. 1 Lenke til kommentar
Xell Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Einig!!!! SP er best!!! Lakus: -eg ruddar aldreg rommet (eg nektar og til slutt gjer for eskemepl far det for meg) -eg plukkar aldreg opp hundedriten når eg går tur med bikkja -eg gidd aldreg sende tekstmeldingar eg berre ringar -eg har aldreg redd opp ei seng -eg går aldreg til frisøren eg berre let håret vekse sånn to år, så skallar eg meg og let det vekse to år igjen -eg søv med kledene på sånn eg slepp å ta på dei om morgonen (som regel viss eg ikje søv naken då) -eg får mora mi til å kjøpe alle kledene mine for meg, eller så arver eg -gjer aldreg lekse annart enn på skulen ( eg er prinsippiel motsatnder av lekser eg meniner 7 timar på skulen netsne kvar dag er nok) -viss eg ser film spolar eg forbi det somer gørr tja det er noken eksempel så er det masse andre ting og eg gjer for å spare tid og for å berre gjere det eg vil gjere Det er fantastisk hvor fortrolig du er med at alle andre avgjør hvordan du har det rundt deg. Du bor hjemme, pappa rydder, mamma lager mat og vakser klær. Har du tenkt å flytte hjemmefra, la si, en eller annen gang før du fyller 50? I så fall bør det gå opp for deg at enkelte ting må man gjøre selvom det er kjedelig. Forldrene dine gjør deg en bjørnetjeneste ved å gjøre alt for deg. Du er såpass gammel at du burde lære å ta vare på din egen person snart. Dette med å spole gjennom kjedelig ting i filmen; greit nok hvis du har sett den før og vet hva som skjer. Men for filmer man ikke har sett så vil jeg jo si at den tida man bruker på å se er bortkasta uten å få med seg hele handlinga. Når du spoler vet du jo ikke hva du går glipp av og da er resten, i mine øyne, bortkasta. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Zeph: Det er ikkje noke ungdomsopprør, eg har gjort liknande ting heile barndommen og no er eg 17, det går jo an å gjere litt andre ting enn mainstormen gjer utan å vere eit troll veit du . I dette tilfellet er ikkje mainstrem noko uting, men normal folkeferd. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Et annet spørsmål til Schnell: Du sier at du alltid ringer ikek sant? Så hvis mora di sender enmeld der det står: Har du tatt hu søpla?. Så ringer du og sier ja? Det er sløsing på tid når du kan sende en meld med ja. 1 Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Tviler på at mora spør om han har tatt ut søpla. Å ta ut søpla er ikke morsomt, så han gjør det sikkert ikke engang. Jeg synes fussete kan være et meget beskrivende ord for trådstartet. Eller tøysete kanskje? For jeg håper jo fremdeles for hans skyld at han bare kødder Lenke til kommentar
GeO Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Fussete hadde passet perfekt hvis dette hadde vært tilfelle, men jeg tror ikke et sekund på noe av dette lenger. Grensen gikk vel ved det å ha klærne på om natten, tror jeg. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Fussete hadde passet perfekt hvis dette hadde vært tilfelle, men jeg tror ikke et sekund på noe av dette lenger. Grensen gikk vel ved det å ha klærne på om natten, tror jeg. Det er mange som søv med kleda på om natta! Lenke til kommentar
GeO Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Har ikke Schnell sagt i Forumkaféen at han bytter underbukse daglig? I så fall må han jo av med bukse etc. en gang i døgnet uansett. T-skjortene husker jeg ikke hvor ofte han sa han byttet, men hvis vi anslår annenhver dag, så ... Vel, jeg synes det er noe som virker litt tvilsomt her. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Fussete hadde passet perfekt hvis dette hadde vært tilfelle, men jeg tror ikke et sekund på noe av dette lenger. Grensen gikk vel ved det å ha klærne på om natten, tror jeg. Det er mange som søv med kleda på om natta! Seriøst ? Ikke mange på over ti år i alle fall. Med mindre det er virkelig fulle gutter som ikke klarer å kle av seg før de sovner etter en fuktig tur på byen. Det er unormalt å ikke kle av seg før man legger seg. Skal man ha noe på bør det være natt-tøy. Fussete å sove med klær på. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Fussete hadde passet perfekt hvis dette hadde vært tilfelle, men jeg tror ikke et sekund på noe av dette lenger. Grensen gikk vel ved det å ha klærne på om natten, tror jeg. Det er mange som søv med kleda på om natta! Seriøst ? Ikke mange på over ti år i alle fall. Med mindre det er virkelig fulle gutter som ikke klarer å kle av seg før de sovner etter en fuktig tur på byen. Det er unormalt å ikke kle av seg før man legger seg. Skal man ha noe på bør det være natt-tøy. Fussete å sove med klær på. Har du aldri dårleg tid om morgonen du? Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Einig!!!! SP er best!!! Lakus: -eg ruddar aldreg rommet (eg nektar og til slutt gjer for eskemepl far det for meg) -eg plukkar aldreg opp hundedriten når eg går tur med bikkja -eg gidd aldreg sende tekstmeldingar eg berre ringar -eg har aldreg redd opp ei seng -eg går aldreg til frisøren eg berre let håret vekse sånn to år, så skallar eg meg og let det vekse to år igjen -eg søv med kledene på sånn eg slepp å ta på dei om morgonen (som regel viss eg ikje søv naken då) -eg får mora mi til å kjøpe alle kledene mine for meg, eller så arver eg -gjer aldreg lekse annart enn på skulen ( eg er prinsippiel motsatnder av lekser eg meniner 7 timar på skulen netsne kvar dag er nok) -viss eg ser film spolar eg forbi det somer gørr tja det er noken eksempel så er det masse andre ting og eg gjer for å spare tid og for å berre gjere det eg vil gjere Det er fantastisk hvor fortrolig du er med at alle andre avgjør hvordan du har det rundt deg. Du bor hjemme, pappa rydder, mamma lager mat og vakser klær. Har du tenkt å flytte hjemmefra, la si, en eller annen gang før du fyller 50? I så fall bør det gå opp for deg at enkelte ting må man gjøre selvom det er kjedelig. Forldrene dine gjør deg en bjørnetjeneste ved å gjøre alt for deg. Du er såpass gammel at du burde lære å ta vare på din egen person snart. Dette med å spole gjennom kjedelig ting i filmen; greit nok hvis du har sett den før og vet hva som skjer. Men for filmer man ikke har sett så vil jeg jo si at den tida man bruker på å se er bortkasta uten å få med seg hele handlinga. Når du spoler vet du jo ikke hva du går glipp av og da er resten, i mine øyne, bortkasta. Støtter innlegget ditt, Xell! Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Denne tråden er epic win. Du veit, her i Noreg er det kanskje unormalt å ikkje pusse tennene kvar dag, men i andre delar av verda er det folk som berre drøymer om å ha råd til tannbørstar. Så hjelper det de som berre drøymer om å ha råd til tannbørstar at du ikke pusser tennene dine? -eg får mora mi til å kjøpe alle kledene mine for meg, eller så arver eg DER GIKK GRENSEN. Men jeg elsker denne tråden. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Denne tråden er epic win.Du veit, her i Noreg er det kanskje unormalt å ikkje pusse tennene kvar dag, men i andre delar av verda er det folk som berre drøymer om å ha råd til tannbørstar. Så hjelper det de som berre drøymer om å ha råd til tannbørstar at du ikke pusser tennene dine? -eg får mora mi til å kjøpe alle kledene mine for meg, eller så arver eg DER GIKK GRENSEN. Men jeg elsker denne tråden. Jeg lover deg.. du gikk glipp av en Legendary diskusjon i DNFK! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Får du for lite oppmerksomhet hjemme av familie eller venner? (Hvis du har venner da) Stakkars. Endret 26. januar 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg