Darkbuster Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) kalvegodt kor ofte pussar du tennene dine?? Grunnen til at eg berre har pussa dei ein gong i veka har fordi det er behageleg for meg ,men no byrjar eg å tenkje på å aldreg pusse dei berre for å gjere opprør mot alle femi-hygenikaerane Eg pussar dei kvar mandag morgon. Og det er ei bra rutine synest eg. Lyst til å slenge opp et bilde av tennene dine også, Kalvegodt? Endret 25. januar 2008 av Darkbuster Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Ja det var det eg visste. Folk som stemmer FRP er jo ikkje vel bevarte! Det har jeg heller ikke påstått. Egentlig så skulle jeg prøve å starte en liten kamp for å få denne tråden stengt, men neida Uansett, jeg kan si at jeg ikke tok den stemminga så veldig seriøst heller, går nedom og hjem uansett Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 1. Kaster ikke bort noe særlig tid. Hva annet "viktig" skal du bruke de 2*2minuttene til? 2. Selv pusser jeg tennene en gang daglig, og noen dager 2-3. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Someone: dei skal eg spare på å gjere ting eg har LYST å gjere. dessutan sparar eg massevis tid på andre ting og (som eg nesten ikkje tør og skrive her ein gong) , og til sutt har eg masse tid til å kun gjere det eg vil gjere!!! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hva sparer du tid på da? - Du tørker deg ikke i røven? - Du dusjer 2 ganger i måneden? - Du spiser kanskje kun mat som du kan få levert på døren slik at du kan gjøre andre "viktige" ting? Det viktigste her i livet slik jeg ser det er å ta godt vare på deg selv slik at du om mange år kan sitte å tygge maten din uten å måtte samtidig bli skrubbet inn med olje pga manglende dusjing. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Ja det var det eg visste. Folk som stemmer FRP er jo ikkje vel bevarte! Det har jeg heller ikke påstått. Egentlig så skulle jeg prøve å starte en liten kamp for å få denne tråden stengt, men neida Uansett, jeg kan si at jeg ikke tok den stemminga så veldig seriøst heller, går nedom og hjem uansett Stem senterpartiet...so er du tilgitt Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Stem senterpartiet...so er du tilgitt Skal ikke ha sånn bonderegjering heller. DLF tror jeg Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Einig!!!! SP er best!!! Lakus: -eg ruddar aldreg rommet (eg nektar og til slutt gjer for eskemepl far det for meg) -eg plukkar aldreg opp hundedriten når eg går tur med bikkja -eg gidd aldreg sende tekstmeldingar eg berre ringar -eg har aldreg redd opp ei seng -eg går aldreg til frisøren eg berre let håret vekse sånn to år, så skallar eg meg og let det vekse to år igjen -eg søv med kledene på sånn eg slepp å ta på dei om morgonen (som regel viss eg ikje søv naken då) -eg får mora mi til å kjøpe alle kledene mine for meg, eller så arver eg -gjer aldreg lekse annart enn på skulen ( eg er prinsippiel motsatnder av lekser eg meniner 7 timar på skulen netsne kvar dag er nok) -viss eg ser film spolar eg forbi det somer gørr tja det er noken eksempel så er det masse andre ting og eg gjer for å spare tid og for å berre gjere det eg vil gjere Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Stem senterpartiet...so er du tilgitt Skal ikke ha sånn bonderegjering heller. DLF tror jeg So du er for å importere kjøt frå u-land då reknar eg med? Jaja...då døyr heile Noreg av E-coli. Det kan du vere sikker på!!!!! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 -eg ruddar aldreg rommet (eg nektar og til slutt gjer for eskemepl far det for meg)Bortskjemt og ung. -eg plukkar aldreg opp hundedriten når eg går tur med bikkjaDrittunge! -eg gidd aldreg sende tekstmeldingar eg berre ringarLogisk. og veldig vanlig. -eg har aldreg redd opp ei sengMor eller far gjør det for deg? -Bortskjemt eller ung. -eg går aldreg til frisøren eg berre let håret vekse sånn to år, så skallar eg meg og let det vekse to år igjenGreit nok. Ingenting å utsette her. -eg søv med kledene på sånn eg slepp å ta på dei om morgonen (som regel viss eg ikje søv naken då)Håper du bytter klær og dusjer regelmessig. -eg får mora mi til å kjøpe alle kledene mine for meg, eller så arver egGanske vanlig. -gjer aldreg lekse annart enn på skulen ( eg er prinsippiel motsatnder av lekser eg meniner 7 timar på skulen netsne kvar dag er nok) Dette er vel bare god jobbing på skolen. At du er flink på skolen har ikke noe med dette å gjøre slik jeg ser det. -viss eg ser film spolar eg forbi det somer gørrSå du mener at filmer blir bedre når du hopper over "gørre" scener? Hah, da forsvinner jo poenget med de fleste filmer. tja det er noken eksempel så er det masse andre ting og eg gjer for å spare tid og for å berre gjere det eg vil gjereOg hva annet er det som er så viktig for deg som du må spare opp tid til? Utifra det du har skrevet her nå vil jeg nok heller tro du bare en en ung, bortskjemt og uansvarlig person som ikke gjør ting som du ikke synes er gøy. Men livet er ikke gøy. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 kalvegodt kor ofte pussar du tennene dine?? Grunnen til at eg berre har pussa dei ein gong i veka har fordi det er behageleg for meg ,men no byrjar eg å tenkje på å aldreg pusse dei berre for å gjere opprør mot alle femi-hygenikaerane Femi-hygienikaerane faktisk, det var dagens ord folkens! Dette er enten eit tilfelle av troll eller noko av det dummaste ungdomsopprøret eg har vore borti. Stemmer på det første alternativet. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Einig!!!! SP er best!!! Lakus: -eg ruddar aldreg rommet (eg nektar og til slutt gjer for eskemepl far det for meg) -eg plukkar aldreg opp hundedriten når eg går tur med bikkja -eg gidd aldreg sende tekstmeldingar eg berre ringar -eg har aldreg redd opp ei seng -eg går aldreg til frisøren eg berre let håret vekse sånn to år, så skallar eg meg og let det vekse to år igjen -eg søv med kledene på sånn eg slepp å ta på dei om morgonen (som regel viss eg ikje søv naken då) -eg får mora mi til å kjøpe alle kledene mine for meg, eller så arver eg -gjer aldreg lekse annart enn på skulen ( eg er prinsippiel motsatnder av lekser eg meniner 7 timar på skulen netsne kvar dag er nok) -viss eg ser film spolar eg forbi det somer gørr tja det er noken eksempel så er det masse andre ting og eg gjer for å spare tid og for å berre gjere det eg vil gjere Jeg kan ikke annet enn å elske denne gutten. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Zeph: Det er ikkje noke ungdomsopprør, eg har gjort liknande ting heile barndommen og no er eg 17, det går jo an å gjere litt andre ting enn mainstormen gjer utan å vere eit troll veit du . Lakus: Eg ruddar aldreg rommet mi,, eg likar og ha det rotete, eg bryr meg ikkje om at det er rotete. Allikvel masar og masar far min på at eg må rudde MITT rom, som berre EG brukar. kva faen eg bortskjemt med det?? eg kan ikkje hjelpefor at far min til slutt ruddar rommet mitt MOT min vilje? hadde eg vert bortskjemt hadde eg fått det som eg ville - hatt det rotete på rommet mitt (det er då eg følar meg heime der). det med å reie opp senger: Kven i helvete gidd å kaste vekk tid på det?? eg meiner, det gjer jo INGEN som helst meining i å gjere det! reie den opp, for så og rotete den til om kvelden. eg kan ikkje fattte kvifor folk gidd å gjere det!! Og eg føretrekk å sjå filmane med å spole over når det er gørr. det er ein smakssak veit du. Og det er ikkje berre snakk om å spare tid ,det er snakk om å gjere ting eg har LUST å gjere,og ikkje heile tio gjere ting eg eg ikkje vil som eg strengt tatt ikkje tren å gjere!!! penicilcase: eg digar deg og!!! Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 utrulig bra populær tråd du har startet her schnell. All ære for det. Men når skal du innrømme at du lurer folk? Lettlurte folk, men 20 sider er jo bevis på at det er nok av folk som tror på det du skriver her;) 1 Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 sandalH: du er eit klasseeksempel på det eg kallar mainstormar. Du føl berre alle andre, og med ein gong det er noken som har litt andre meiningar ut over det som er såkalla "normalt" eller kva ein skal kalle det, så trur du ikkje på det . Du veit, her i Noreg er det kanskje unormalt å ikkje pusse tennene kvar dag, men i andre delar av verda er det folk som berre drøymer om å ha råd til tannbørstar. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Siden du sparer så mye tid Schnell, hva bruker du den på? Trolle her på forumet? 1 Lenke til kommentar
GeO Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Schnell er dyktig, og dette er en knallbra tråd. Fantastisk bra å lese. 1 Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 kalvegodt kor ofte pussar du tennene dine?? Grunnen til at eg berre har pussa dei ein gong i veka har fordi det er behageleg for meg ,men no byrjar eg å tenkje på å aldreg pusse dei berre for å gjere opprør mot alle femi-hygenikaerane Eg pussar dei kvar mandag morgon. Og det er ei bra rutine synest eg. Lyst til å slenge opp et bilde av tennene dine også, Kalvegodt? Her har du bilete du etterlyste! Ser dei ikkje fine ut? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Zeph: Det er ikkje noke ungdomsopprør, eg har gjort liknande ting heile barndommen og no er eg 17, det går jo an å gjere litt andre ting enn mainstormen gjer utan å vere eit troll veit du . Lakus: Eg ruddar aldreg rommet mi,, eg likar og ha det rotete, eg bryr meg ikkje om at det er rotete. Allikvel masar og masar far min på at eg må rudde MITT rom, som berre EG brukar. kva faen eg bortskjemt med det?? eg kan ikkje hjelpefor at far min til slutt ruddar rommet mitt MOT min vilje? hadde eg vert bortskjemt hadde eg fått det som eg ville - hatt det rotete på rommet mitt (det er då eg følar meg heime der). det med å reie opp senger: Kven i helvete gidd å kaste vekk tid på det?? eg meiner, det gjer jo INGEN som helst meining i å gjere det! reie den opp, for så og rotete den til om kvelden. eg kan ikkje fattte kvifor folk gidd å gjere det!! Og eg føretrekk å sjå filmane med å spole over når det er gørr. det er ein smakssak veit du. Og det er ikkje berre snakk om å spare tid ,det er snakk om å gjere ting eg har LUST å gjere,og ikkje heile tio gjere ting eg eg ikkje vil som eg strengt tatt ikkje tren å gjere!!! penicilcase: eg digar deg og!!! Skulle ønske at alle mennesker var like bevisst på og respekterte sin egen unikhet. Og ikke minst var villige til å stå i mot alle som på død og liv bare "må" følge strømmen. Vakkert! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Så du sier at du bare spoler til volden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg